Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem po swapie na B16



Igła
15-04-08, 00:49
Witam zakonczylem swapowanie D15Z1 na B16A2 oba na obd1 komp od furiousa i po odpaleniu nie gasnie "check" pojawiaja sie 2 błedy

22 - to "VTec Oil Pressure Switch Defective cicuit or unplugged/defective oil pressure switch"

41 - to "Primary Oxygen Sensor: Heater Circuit Malfunction"

Bład 41 jestem w stanie zrozumiec bo sonda od z1 jest na pieciu kablach a od a2 jest na 4 i prosil bym jesli ktos kiedys ten temat przerabial co by powiedzial jak by to podłaczyc co bylo by dobrze ( wizka silnikowa z tego co pamietam ma 7 kabli a od sondy ida tylko 4)

I niech ktos cos napisze o tym bledzie 22
Auto ma vtec załacza sie przy 4500 ale nie kreci sie tak jak powinno bardzo długo dokreca sie do odciny i objezdza je podjechany juz CRX
:hinczyk: :/

rem36
15-04-08, 10:01
masz nie podlaczony czujnik cisnienia oleju na VTEcu lub twoj zawor vteca go nei posiada, sonda 5 przewodowa to zupelnei inna bajka niz 4, trzeba zerknac w schemat instalacji z1 i zobaczyc czy piny sie pokrywaja z tymi od normlanej sondy jak nie to trzeba je poprzekladac i polaczyc tak jak byc powinny, jesli wyskakuej tylko blad grzalki czyli 41 to moze tylko to nie dziala i wystarczy sam agrzalke polaczyc albo wstawic opornik miedzy piny od grzalki.
jesli wyswietla blad 22 to vteca nie masz.

Igła
15-04-08, 12:27
mam wrazenie ze vtec sie zalacza.. dziwne przy 4500 rpm jest wyrazne kopniecie i zmiana dzwieku silnika..