Igła
15-04-08, 00:49
Witam zakonczylem swapowanie D15Z1 na B16A2 oba na obd1 komp od furiousa i po odpaleniu nie gasnie "check" pojawiaja sie 2 błedy
22 - to "VTec Oil Pressure Switch Defective cicuit or unplugged/defective oil pressure switch"
41 - to "Primary Oxygen Sensor: Heater Circuit Malfunction"
Bład 41 jestem w stanie zrozumiec bo sonda od z1 jest na pieciu kablach a od a2 jest na 4 i prosil bym jesli ktos kiedys ten temat przerabial co by powiedzial jak by to podłaczyc co bylo by dobrze ( wizka silnikowa z tego co pamietam ma 7 kabli a od sondy ida tylko 4)
I niech ktos cos napisze o tym bledzie 22
Auto ma vtec załacza sie przy 4500 ale nie kreci sie tak jak powinno bardzo długo dokreca sie do odciny i objezdza je podjechany juz CRX
:hinczyk: :/
22 - to "VTec Oil Pressure Switch Defective cicuit or unplugged/defective oil pressure switch"
41 - to "Primary Oxygen Sensor: Heater Circuit Malfunction"
Bład 41 jestem w stanie zrozumiec bo sonda od z1 jest na pieciu kablach a od a2 jest na 4 i prosil bym jesli ktos kiedys ten temat przerabial co by powiedzial jak by to podłaczyc co bylo by dobrze ( wizka silnikowa z tego co pamietam ma 7 kabli a od sondy ida tylko 4)
I niech ktos cos napisze o tym bledzie 22
Auto ma vtec załacza sie przy 4500 ale nie kreci sie tak jak powinno bardzo długo dokreca sie do odciny i objezdza je podjechany juz CRX
:hinczyk: :/