Zobacz pełną wersję : wałki do b18c4 turbo
jakie byscie polecili walki do mojej b18T ??? to ze sprezynki i talezyki to wiem:) celuje w moc 400+
jakie byscie polecili walki do mojej b18T ??? to ze sprezynki i talezyki to wiem:) celuje w moc 400+
seryjne wałki z ITRa ale one i tak nie dadza Ci tyle co wieksze turbo...
brain cower o tej firmie myslalem
Powiedz mi ile wyciągnie silnik np. N/A B18C4 z customowymi wałkami? 200-220KM? Oczywiście po modach typu dolot, wydech + strojenie
Wkładajac wieksza turbine nie musisz bawić się w wałki, talerzyki, itp.
Jak juz to moim zdaniem lepiej poszukać wałków z ITRa i do tego mocne turbo
Ale co ja wiem o Bserii ^^
nie wiem po co do turbo wkladac talerzyki i sprezynki.
Po to żeby zawory nie stukaly, pozwoli to na szybsze cofanie się zaworów
serio? dzieki za info do czego sluza sprezynki.
stary ale seryjne dają rade, to po co je zmieniac? turbo to nie N/A i tu sie nie kreci wyzej nie wiadomo ile.
Kolego w silnik wkładam grubo ponad 20 tys więc wolę mieć wszystko zapiete na ostatni guzik, więc nie będę ryzykować i będę takowe montować ;)
napisz co to będzie za setup i jakie oczekiwania
Na lepszych wałkach i przy wyższych obrotach osiągniesz tą samą moc w którą celujesz, np te 400km przy mniejszym doładowaniu. Co jest teoretycznie lepsze, ale tak jak Fawor napisal, napisz cala spec silnika i co za turbo
tloki wiseco cr 9 cos tam i korby eagla, panewki acl race, tuleje darton 300, block guard, szpilki arp, uszczelka cometic 0,76mm, i zabieram sie za głowice< planowanie, wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy supertecha, zawory zostaja seryjne, do tego sprezynki podwojne i talezyki supertecha> nadszedl czas na walki i tu kwestia jakie ?? dodam jeszcze ze nie mam turbiny, narazie chce zlozyc caly slupek w komplet. Celuje w moc 450-500 kucy, jesli chcecie pomoc to prosze o pomoc w doborze dobrego turbo :)
dodam ze tloki sa w nad wymiarze 81,5 mm i tuleje beda delikatnie rozwiercane
uszczelniacze OEM, bo supertechy lubią puszczać. Wałki itr spokojnie starczą, ale możesz też iść w jakieś skunk2 pro 1 - pod turbą są podobno fajne. Turbo brałbym GT3071 na dupie 0,64 albo jakieś nieduże S200 z BW..
Przy jakich obrotach ten borg będzie wstawać? szukam czegoś co w miarę szybko będzie się podnosic ;)
chyba preferowałbym jednak 3071. Zobacz sobie filmy Szwagra w jego 6genie - moim zdaniem idealny max setup na ulice, który pojedzie tez 12.4
tloki wiseco cr 9 cos tam i korby eagla, panewki acl race, tuleje darton 300, block guard, szpilki arp, uszczelka cometic 0,76mm, i zabieram sie za głowice< planowanie, wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy supertecha, zawory zostaja seryjne, do tego sprezynki podwojne i talezyki supertecha> nadszedl czas na walki i tu kwestia jakie ?? dodam jeszcze ze nie mam turbiny, narazie chce zlozyc caly slupek w komplet. Celuje w moc 450-500 kucy, jesli chcecie pomoc to prosze o pomoc w doborze dobrego turbo :)
dodam ze tloki sa w nad wymiarze 81,5 mm i tuleje beda delikatnie rozwiercane
ja na Twoim miejscu bym brał nowe zawory , to już są silniki z przebiegami szczególnie że pod turbo zapewne będą panować ciut wyższe temperatury , no ale co ja tam wiem o Hondach ;P
PS. Walek zawsze mozesz wymienic jak bedziesz mial sprezynki zainstalowane , za to jak zawor CI sie upali ( co zdarza sie juz w wolnossacych jednostkach uzywanych intensywnie podczas motorsport ) to juz najwspanialszy walek nie wybawi z klopocikow ;)
ja na Twoim miejscu bym brał nowe zawory , to już są silniki z przebiegami szczególnie że pod turbo zapewne będą panować ciut wyższe temperatury , no ale co ja tam wiem o Hondach ;P
x2
pomysl jeszcze nad ukladem paliwowym i dolotowym
Będą duże wtryski i pompa a na ssący victor x ;)
Będą duże wtryski i pompa a na ssący victor x ;)
To wymieniaj i zawory bo potem Ci odleci i będziesz płakał, że masz po silniku, w który włożyłeś tyle hajsu.
Ktos miał do czynienia z prowadnicami i zaworami firm supertech i ferrea ?? jak tak to ktore byly by lepsze? bo uszczelniacze to OEM jak wyzej pisał fawor
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.