Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : wałki do b18c4 turbo



m.madzek
11-01-14, 17:57
jakie byscie polecili walki do mojej b18T ??? to ze sprezynki i talezyki to wiem:) celuje w moc 400+

kuster
11-01-14, 17:59
jakie byscie polecili walki do mojej b18T ??? to ze sprezynki i talezyki to wiem:) celuje w moc 400+

seryjne wałki z ITRa ale one i tak nie dadza Ci tyle co wieksze turbo...

m.madzek
11-01-14, 18:02
brain cower o tej firmie myslalem

kuster
11-01-14, 22:52
Powiedz mi ile wyciągnie silnik np. N/A B18C4 z customowymi wałkami? 200-220KM? Oczywiście po modach typu dolot, wydech + strojenie
Wkładajac wieksza turbine nie musisz bawić się w wałki, talerzyki, itp.
Jak juz to moim zdaniem lepiej poszukać wałków z ITRa i do tego mocne turbo

Ale co ja wiem o Bserii ^^

zakit
12-01-14, 01:30
nie wiem po co do turbo wkladac talerzyki i sprezynki.

m.madzek
12-01-14, 09:12
Po to żeby zawory nie stukaly, pozwoli to na szybsze cofanie się zaworów

zakit
12-01-14, 09:57
serio? dzieki za info do czego sluza sprezynki.

stary ale seryjne dają rade, to po co je zmieniac? turbo to nie N/A i tu sie nie kreci wyzej nie wiadomo ile.

m.madzek
12-01-14, 12:28
Kolego w silnik wkładam grubo ponad 20 tys więc wolę mieć wszystko zapiete na ostatni guzik, więc nie będę ryzykować i będę takowe montować ;)

Fawor
12-01-14, 16:20
napisz co to będzie za setup i jakie oczekiwania

Ralfi
12-01-14, 19:31
Na lepszych wałkach i przy wyższych obrotach osiągniesz tą samą moc w którą celujesz, np te 400km przy mniejszym doładowaniu. Co jest teoretycznie lepsze, ale tak jak Fawor napisal, napisz cala spec silnika i co za turbo

m.madzek
12-01-14, 19:43
tloki wiseco cr 9 cos tam i korby eagla, panewki acl race, tuleje darton 300, block guard, szpilki arp, uszczelka cometic 0,76mm, i zabieram sie za głowice< planowanie, wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy supertecha, zawory zostaja seryjne, do tego sprezynki podwojne i talezyki supertecha> nadszedl czas na walki i tu kwestia jakie ?? dodam jeszcze ze nie mam turbiny, narazie chce zlozyc caly slupek w komplet. Celuje w moc 450-500 kucy, jesli chcecie pomoc to prosze o pomoc w doborze dobrego turbo :)

dodam ze tloki sa w nad wymiarze 81,5 mm i tuleje beda delikatnie rozwiercane

Fawor
12-01-14, 21:27
uszczelniacze OEM, bo supertechy lubią puszczać. Wałki itr spokojnie starczą, ale możesz też iść w jakieś skunk2 pro 1 - pod turbą są podobno fajne. Turbo brałbym GT3071 na dupie 0,64 albo jakieś nieduże S200 z BW..

m.madzek
12-01-14, 22:36
Przy jakich obrotach ten borg będzie wstawać? szukam czegoś co w miarę szybko będzie się podnosic ;)

Fawor
12-01-14, 22:58
chyba preferowałbym jednak 3071. Zobacz sobie filmy Szwagra w jego 6genie - moim zdaniem idealny max setup na ulice, który pojedzie tez 12.4

garaż
13-01-14, 18:04
tloki wiseco cr 9 cos tam i korby eagla, panewki acl race, tuleje darton 300, block guard, szpilki arp, uszczelka cometic 0,76mm, i zabieram sie za głowice< planowanie, wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy supertecha, zawory zostaja seryjne, do tego sprezynki podwojne i talezyki supertecha> nadszedl czas na walki i tu kwestia jakie ?? dodam jeszcze ze nie mam turbiny, narazie chce zlozyc caly slupek w komplet. Celuje w moc 450-500 kucy, jesli chcecie pomoc to prosze o pomoc w doborze dobrego turbo :)

dodam ze tloki sa w nad wymiarze 81,5 mm i tuleje beda delikatnie rozwiercane
ja na Twoim miejscu bym brał nowe zawory , to już są silniki z przebiegami szczególnie że pod turbo zapewne będą panować ciut wyższe temperatury , no ale co ja tam wiem o Hondach ;P

PS. Walek zawsze mozesz wymienic jak bedziesz mial sprezynki zainstalowane , za to jak zawor CI sie upali ( co zdarza sie juz w wolnossacych jednostkach uzywanych intensywnie podczas motorsport ) to juz najwspanialszy walek nie wybawi z klopocikow ;)

DjHammer
13-01-14, 18:27
ja na Twoim miejscu bym brał nowe zawory , to już są silniki z przebiegami szczególnie że pod turbo zapewne będą panować ciut wyższe temperatury , no ale co ja tam wiem o Hondach ;P

x2
pomysl jeszcze nad ukladem paliwowym i dolotowym

m.madzek
13-01-14, 21:46
Będą duże wtryski i pompa a na ssący victor x ;)

lozek
14-01-14, 14:32
Będą duże wtryski i pompa a na ssący victor x ;)

To wymieniaj i zawory bo potem Ci odleci i będziesz płakał, że masz po silniku, w który włożyłeś tyle hajsu.

DjHammer
17-01-14, 23:47
Ktos miał do czynienia z prowadnicami i zaworami firm supertech i ferrea ?? jak tak to ktore byly by lepsze? bo uszczelniacze to OEM jak wyzej pisał fawor