PDA

Zobacz pełną wersję : Twardy gaz i wysokie obroty na postoju B18C4



rider199
09-01-14, 11:49
Od jakiegoś czasu twardo pracuje pedał gazu, oczywiscie wymieniłem linke i to kompletną z całym pancerzem ale to nie pomogło, dalej chodzi sztywno i nie wiem co może być przyczyną, jest opcja ze cos jest ze sprezyna przy przepustnicy ? mam tez coś takiego że na postoju trzyma mi obroty 1500 albo 1300 czysciłem przepustnice ale pomogło to na kilka dni. Czasami spadaja normalnie na 900 ale żadko, nie wiem czy warto grzebąc tą śruba przy przepustnicy skoro czasami trzyma normalne obroty, może miał ktos podobny przypadek

Kazik_h9w3
09-01-14, 18:19
To został Ci jeszcze pedału gazu do sprawdzenia czy on przypadkiem nie chodzi z jakimś oporem , albo jeszcze jedyne co przychodzi mi do glowy to to że może linka gdzieś zostaje przycisnieta itp

mayday-82
10-01-14, 02:39
Od jakiegoś czasu twardo pracuje pedał gazu, oczywiscie wymieniłem linke i to kompletną z całym pancerzem ale to nie pomogło, dalej chodzi sztywno i nie wiem co może być przyczyną, jest opcja ze cos jest ze sprezyna przy przepustnicy ? mam tez coś takiego że na postoju trzyma mi obroty 1500 albo 1300 czysciłem przepustnice ale pomogło to na kilka dni. Czasami spadaja normalnie na 900 ale żadko, nie wiem czy warto grzebąc tą śruba przy przepustnicy skoro czasami trzyma normalne obroty, może miał ktos podobny przypadek

A nie zacina ci sie czasem motylek w przepustnicy. Masz regulacje za pomoca malej srubki/imbusa na przeustnicy

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

motomaniak1988
10-01-14, 08:25
X2 Sprawdź regulacje przepustnicy i zdejmij linkę z pedału gazu zobacz czy sam pedał lekko chodzi. co do obrotów to sprawdź czy nie masz jakiejś nieszczelności bo wygląda na to ze ciągnie ci lewe powietrze.

FaziRBK
10-01-14, 09:31
Wystarczy, że motylek Ci na sprężynce nie będzie odbijał do końca i już będziesz miał minimalnie otwartą przepustnicę a to będzie skutkowało podwyższonymi obrotami.
A czy nie ciągnie Ci lewego powietrza jest bardzo prosto sprawdzić, zdejmij dolot, odpal auto i zatkaj dokładnie całą przepustnicę, jeśli zgaśnie to nie masz nigdzie lewego powietrza, jeżeli nie zgaśnie to pozostaje Ci szukać nieszczelności - najczęściej uszczelka pod przepustnicą lub na łączeniu ssącego z głowicą, papierowe uszczelki z czasem odmawiają posłuszeństwa.

rider199
04-03-14, 12:50
zdemontowałem caly filtr i zatkałem przepustnice i samochod zglas, zastanawiam sie czy warto grzebac ta sruba od regulacji bo czasami ma dobre obroty, a czasami wysokie, moze wymienic cala przepustnice ?

mayday-82
04-03-14, 14:09
Zapewne motylek Ci sie zacina dlatego masz twardy gaz :D

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

skolopendra
04-03-14, 18:06
moze wymienic cala przepustnice ?

najlepiej podmienić do próby ...