mleko
03-04-08, 22:16
Witam!
Jestem w trakcie przekłądki kolektora ssącego od D15B7 do mojego D14A3 i zastanawiam się czy wtryski od B7 (OBD1) podejdą do OBD2 z D14, to po pierwsze a po drugie jakie mają parametry owe wtryski (d14 190cc jeśli się nie mylę)
Zdaje sobie sprawę że mogę przelewać i będzie zły AFR, ale czy coś poza tym może nie zagrać (zbyt duża oporność wtrysków itp? )
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz - D14 ma wtrysk 2 punktowy, czy ta 2 punktowość leży w konstrukcji wtryskiwacza czy systemu sterowania?
Z góry dzięki za pomoc
Jestem w trakcie przekłądki kolektora ssącego od D15B7 do mojego D14A3 i zastanawiam się czy wtryski od B7 (OBD1) podejdą do OBD2 z D14, to po pierwsze a po drugie jakie mają parametry owe wtryski (d14 190cc jeśli się nie mylę)
Zdaje sobie sprawę że mogę przelewać i będzie zły AFR, ale czy coś poza tym może nie zagrać (zbyt duża oporność wtrysków itp? )
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz - D14 ma wtrysk 2 punktowy, czy ta 2 punktowość leży w konstrukcji wtryskiwacza czy systemu sterowania?
Z góry dzięki za pomoc