PDA

Zobacz pełną wersję : obroty najałowym d15b7



HakerPL1
04-01-14, 20:13
witam
pewnie temat już był, szukałem ale chyba ślepy jestem...

ogólnie chciałem się spytać czy wszystko jest w porządku, bo robiłem mpfi w d13 na częściach z b7 i gdy odpalę to wygląda to tak że auto wejdzie na 2 tys obr, po 1-2min obroty zaczynają spadać i po 5 minutach jest 1000-1100obr/min i tak stoi

wiązka była przerabiana z d13, błędu żadnego nie wywala, na obroty wchodzi jak należy, mapy w kompie oczywiście pod d13

co mogłem sprawdziłem i wygląda na to że załącza się coś na wzór ssania pod przepustnicą podgrzewane cieczą, i jak to się nagrzeje to spadają obroty z ok 2000 do ok 1100, tak powinno być?

motomaniak1988
04-01-14, 20:28
na rozgrzanym silniku obroty masz 1100 ?? jesli tak to masz od tego srube do regulacji obrotow biegu jalowego nad przepustnicą :)

HakerPL1
04-01-14, 20:39
tak, wskazówka temperatury w połowie skali a on ma ok 1100obr/min

widziałem tam śrubę, taką sporą mosiężną, tak? i na jakie obroty ustawić? w swoim d16 mam ok 750 obr/min, tak samo ustawić tam?

Boniek87
04-01-14, 22:09
w seryjnym d15b7 ja miałem jałowe 750-800 obr/min, potem jak trochę miałem porobione i kolega dał mi mapkę inna to miałem trochę podniesione ale to było specjalnie. Co do ustawiania śrubką to nią nie zawsze da się wyregulować te obroty ale spróbuj bo zapewne w tym jest przyczyna.

czyściłeś przy przeróbce przepustnice? może ją za mocno wyczyściłeś i teraz większe szpary między przepustnicą a ściankami są ;) jeśli tak to ja bym spróbował najpierw pokręcić śrubką na której opiera się te ucho od linki gazu na przepustnicy. Tą śrubką ustawisz położenie motylka i możliwe że samo to pomoże.

Zychu
04-01-14, 22:22
Wiem że to banalne ale czasem ludzie zapominają sprawdź napięcie linki gazu a jak nie to w przepustnicy od strony grodzi jest zaślepka na dwie śrubki (klucz 8) odkręć ja i wkręć tam znajdującą się śrubę od regulacji biegu jałowego bo często się to zdarza - wiem bo nie raz klientom właśnie w taki sposób naprawiałem to.

HakerPL1
06-01-14, 20:02
niestety kręcenie śrubką nic nie daje, przekręcę ją auto zmieni obroty, ale po chwili silniczek krokowy ustawia obroty znów na jakiś 1000-1100obr/min

bednar_ek35
06-01-14, 20:29
sprawdz czy przepustnica się dobrze domyka

HakerPL1
06-01-14, 20:46
jak zasłonie oba otwory przed przepustnicą, do silniczka krokowego oraz tego czegoś pod przepustnicą to auto gaśnie, tak ze chyba zamyka się dobrze

birchie
06-01-14, 21:56
Podpinając się pod temat- mam zupełnie przeciwny problem. Obroty spadają zbyt nisko. Próbowałem je podnieść poprzez kręcenie śrubą, ale wówczas po dodaniu i odpuszczeniu gazu- obroty zaczynają skakać. Czyściłem już krokowy, czyścilem i regulowalem FITV, sprawdzałem wszedzie szczelność (i dla pewności użyłem silikonu). Bezskutecznie. Czy winę może ponosić przepustnica z H22, czy też po prostu krokowy jest walnięty?

wiesko1261
06-01-14, 22:22
po takich modach czasem tak jest (odprężony silnik,większa przep.) ,jak będziesz stroił to ci podbije lekko obroty programem :D
Niuton ma na to sposoby :)

birchie
07-01-14, 07:10
po takich modach czasem tak jest (odprężony silnik,większa przep.) ,jak będziesz stroił to ci podbije lekko obroty programem
Niuton ma na to sposoby

No to jeszcze jeden powód, żeby wystroić :) Dzięki za podpowiedź!

Zychu
07-01-14, 11:33
Wyreguluj zawory moze są za ciasno jeśli spadają Ci oty

wiesko1261
07-01-14, 17:47
:) oczywiście chodziło o do prężony silnik
mi z początku potrafił gasnąć przy zejściu z wysokich