Zobacz pełną wersję : problem z hamowaniem
witajcie mam pytanie, w 5 genie HB hamują wszystkie kola na raz, fakt ze jest ostro obnizona i nie wiem czy ma jakis korektor hamowania co jest naprezony za bardzo i tak czuły jest tyl???? na rondzie jak przyhamuje to stawia bokiem i strach tak latac. co moze byc przyczyna ???
motomaniak1988
06-12-13, 09:09
Wydaje mi się ze właśnie wgl nie masz korektora skoro wszystkie koła ci łapią jednocześnie może ktoś kiedyś wymontował go przed tobą ? Albo jest poprostu zepsuty ;p Zobacz czy masz wgl ten korektor wtedy będzie wiadomo co jest przyczyną.
A jak stan samych hamulcow?
Tarcz, klockow, tloczkow?
wszystko eleganckie, nowe tarcze klocki ale to nie ma nic do tego jak hamuje, bo hebel brzytwa tylko ze na 4 kola
podnies tyl zakrec kolem czy jest luz i zakreci sie kilka razy
krystof1994
06-12-13, 17:46
podnies tyl zakrec kolem czy jest luz i zakreci sie kilka razy
Dokładnie
Może trzeba samoregulatorów poluzować jesli bębny z tyłu
kolego moj stopien motoryzacji nie jest tak slaby zeby robic takie bzdury jak piszecie :) co ma luz do hamowania 4 kół skoro brzytwa
To jak brzytwa to tylko jeździć. Czym się przejmujesz.
krystof1994
06-12-13, 18:10
Skoro samoregulatory to bzdura..
Jeśli jest nisko to pewnie i twardo jak się domyślam. Podczas hamowania siła nacisku na przednia oś znacznie wzrasta, jesli masz twardy zawias tył jest trochę lepiej dociążony i może stąd twoje głupie pytanie?
piotreek23
06-12-13, 18:34
Jedź na stacje diagnostyczną i weź wydruk po sprawdzeniu siły hamowania będzie wiadomo co jest zamiast wróżyć.
wszystko eleganckie, nowe tarcze klocki ale to nie ma nic do tego jak hamuje, bo hebel brzytwa tylko ze na 4 kola
Nie ma nic powiadasz?
To zaloz nowe klocki do tylu nie wkrecajac tloczkow a zobaczysz jak nic nie ma.
Napiszesz w koncu czy masz bebny czy tarcze?
kolego Krzysztofie skoro tyl hamuje dobrze to znaczy ze samoregulatory sa rozstawione dobrze, a po drugie to przy hamowaniu cylinderek rozpycha szczeki a nie samoregulator, a po drugie to tyl mam wybebeszony i leciutki jest jak piorko, wiec sprawdze korektor hamowania
bebny mam z tylu, a po drugie jak nie wciszniesz tloczka to sam se zacisk zaloz na nowe klocki, pomyslcie czasem co piszecie
krystof1994
07-12-13, 16:03
przy hamowaniu cylinderek rozpycha szczeki a nie samoregulator
no ameryki tutaj nie odkryłeś ;)
tył mam wybebeszony i leciutki jest jak piorko, wiec sprawdze korektor hamowania
Tył ucieka bo nie ma czego hamować ;)
bebny mam z tylu, a po drugie jak nie wciszniesz tloczka to sam se zacisk zaloz na nowe klocki, pomyslcie czasem co piszecie
Nikt tutaj bzdur nie wymyśla, jak samoregulator jest skręcony to sprężyna ściągnie tłoczek i trzeba "głęboko" deptać żeby hamulec złapał, jak jest rozkręcony na styk a z przodu hamulce nie domagają efekty mogą być takie jak opisywałeś
to wytlumacze wam jeszcze raz z przodu mam nowe tarcze i klocki, tyl na bebnach, pedal nie ucieka i jest normalny a jak nacisne to slychac jak tyl hamuje, i na rondzie stawia bokiem i bzdura ze pusty tyl to nie ma co hamowac bo widzialem wiele takich samochodow i wszystko dziala ok wiec bede musial sprawdzic ten korektor
krystof1994
07-12-13, 17:40
To sprawdzaj ciekaw jestem co tam wyregulujesz :)
Mialem taki numer w aucie klienta ale az mi ciezko bylo uwierzyc w przyczyne problemu.
Jakis matol wlal plyn do spryskiwaczy w zbiornik hamulcowy - mam zdjecia na podkladke ;]
Zakladam ze ty nie pomyliles zbiorniczkow wiec rowniez jestem ciekaw istoty.
Zas laaata temu mialem tak samo w Cinquecento ale sam posluchalem sprzedawcy ktory sprzedal mi ferody od malucha.
Hebel byl brzytwa ale wszystkie kola bralo na raz. Po zalozeniu dedykowanych - wsio wrocilo do normy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.