Arikuzu
04-11-13, 21:57
Problem pojawił się po wkręceniu na wysokie obroty po ruszaniu spod świateł. Może to tylko nic nie znaczący zbieg okoliczności... po ok 300 metrach bez żadnego szarpania czy coś nagły brak mocy, jak wcisnąłem sprzęgło zapaliła się kontrolka ciśnienia i ładowania... silnik już nie odpalił. Po kilku godzinach odpaliła bez problemu, ale sytuacja powtórzyła się po ok. 10 km. Po 10 minutach znów odpalił i udało się dotrzeć do domu.
Przekopałem chyba wszystkie podobne tematy, sprawdziłem cewkę zapłonową, wyniki: 1,4 ohm i 12,8 kohm - odbiegają od danych katalogowych, na module niby napięcie jest... większości pomogła wymiana cewki no i pojechałem do InterCars, kupiłem cewkę za 130zł i pudło... nic się nie zmieniło :/.
Cały czas wywala błąd 8 - uszkodzona cewka zapłonowa lub jej obwód, gaśnie nagle w czasie jazdy, odpala po kilkunastu minutach.
Co dalej? Podciśnienia mogą tu coś mieszać? Sprawdziłem świece - wyglądają ok. Silnik pracuje równo. Jakoś 4 miesiące wcześniej przestał mi działać obrotomierz... Myślicie, że jednak moduł? Pomóżcie bo szkoda mi kolejne 2-3 stówy wydawać w ciemno ;).
Przekopałem chyba wszystkie podobne tematy, sprawdziłem cewkę zapłonową, wyniki: 1,4 ohm i 12,8 kohm - odbiegają od danych katalogowych, na module niby napięcie jest... większości pomogła wymiana cewki no i pojechałem do InterCars, kupiłem cewkę za 130zł i pudło... nic się nie zmieniło :/.
Cały czas wywala błąd 8 - uszkodzona cewka zapłonowa lub jej obwód, gaśnie nagle w czasie jazdy, odpala po kilkunastu minutach.
Co dalej? Podciśnienia mogą tu coś mieszać? Sprawdziłem świece - wyglądają ok. Silnik pracuje równo. Jakoś 4 miesiące wcześniej przestał mi działać obrotomierz... Myślicie, że jednak moduł? Pomóżcie bo szkoda mi kolejne 2-3 stówy wydawać w ciemno ;).