cosmo-pl
22-10-13, 21:55
Witam,
Panowie przyszedł czas na mojego CIVIC'a gdyż jest szansa, że będzie więcej używany niż 6 000 km na rok. Mam znajomego, który zajmuje się instalacjami od długiego czasu i montuje je prywatnie. Zaproponował mi z 24 m-c gwarancją za 2000 PLN taki zestaw: Stag 4, hanna czerwone lub barracuda, reduktor KME silver na 8 mm z tego co zrozumiałem (pytanie czy może być ten na 6mm?). Do tego korek schowany we wlewie i butla w koło 48l (wejdzie?) Co myślicie, raczej zestaw standardowy. Chcę zmienić świece, przeczyścić dolot i ustawić zawory. Jak je regulujecie do LPG, jakoś trochę bardziej swobodnie, żeby się nie podparły za szybko? Co ile potem wystarczy je wyregulować co 15k-20k km? O czymś jeszcze pamiętać?
Panowie przyszedł czas na mojego CIVIC'a gdyż jest szansa, że będzie więcej używany niż 6 000 km na rok. Mam znajomego, który zajmuje się instalacjami od długiego czasu i montuje je prywatnie. Zaproponował mi z 24 m-c gwarancją za 2000 PLN taki zestaw: Stag 4, hanna czerwone lub barracuda, reduktor KME silver na 8 mm z tego co zrozumiałem (pytanie czy może być ten na 6mm?). Do tego korek schowany we wlewie i butla w koło 48l (wejdzie?) Co myślicie, raczej zestaw standardowy. Chcę zmienić świece, przeczyścić dolot i ustawić zawory. Jak je regulujecie do LPG, jakoś trochę bardziej swobodnie, żeby się nie podparły za szybko? Co ile potem wystarczy je wyregulować co 15k-20k km? O czymś jeszcze pamiętać?