PDA

Zobacz pełną wersję : D14A8 - instalacja LPG jaka?



cosmo-pl
22-10-13, 21:55
Witam,

Panowie przyszedł czas na mojego CIVIC'a gdyż jest szansa, że będzie więcej używany niż 6 000 km na rok. Mam znajomego, który zajmuje się instalacjami od długiego czasu i montuje je prywatnie. Zaproponował mi z 24 m-c gwarancją za 2000 PLN taki zestaw: Stag 4, hanna czerwone lub barracuda, reduktor KME silver na 8 mm z tego co zrozumiałem (pytanie czy może być ten na 6mm?). Do tego korek schowany we wlewie i butla w koło 48l (wejdzie?) Co myślicie, raczej zestaw standardowy. Chcę zmienić świece, przeczyścić dolot i ustawić zawory. Jak je regulujecie do LPG, jakoś trochę bardziej swobodnie, żeby się nie podparły za szybko? Co ile potem wystarczy je wyregulować co 15k-20k km? O czymś jeszcze pamiętać?

Meche
25-10-13, 14:03
Może to detal ale mnie denerwuje, nie zwróciłem uwagi gazownikowi na ułożenie przewodów i rurek, no i teraz żeby dostać się do zbiorniczka z płynem do sprzęgła potrzebuję "trzech rąk", bo zmienił jego miejsce położenia, ułożył tak rurki gazy, że nie mogę założyć rozpórki na kielichach (która by się przydała). Myślę, że jak robi Ci to znajomy, to nie będzie fuszerki. Jeśli dawno nie zmieniałeś to pewnie i przewody WN będą do zmiany.

snafu
25-10-13, 17:55
fi 8 stosuje się do aut powyżej 200 Koni
na rurce fi 6 przy prawidłowym montażu (rurka bez zagięć i zwężek oraz butla wielozaworem do tyłu) da się zasilić auto o mocy ok 220 KM ale przy 240KM już będą spadki więc to jest tak stykowo

cosmo-pl
27-10-13, 18:58
Dzięki chłopaki. Mam jeszcze jedno pytanie czy w korek wchodzi pełna końcówka czy tylko taka do przedłużenie. Sporo tam miejsca w sumie ale nie wiem jak to w praktyce wygląda.

reaktor
01-11-13, 01:18
korekraczej bez adaptera


czyli zakładany podczas tankowania

zestaw bardzo dobry za ta cene

zazwyczaj trzeba dac 2500-2700 za taki setup