groove
30-08-05, 18:33
Czy ktos z posiadaczy cifa 5tej generacji w heczu moglby mi udzielic kilku informacji na temat obrotow / predkosci ? Interesuja mnie :
- Predkosc osiagana przy 6500 obrotow na 1 biegu
- Predkosc osiagana przy 6500 obrotow na 2 biegu
- Liczba na jaka spadaja obroty po zmianie biegu z 2jki (6500 obrotow) na 3jke
i ostatnie pytanie :D czy to normalne ze 3jka dziala mi jak 5tka ? :P:P:P
Jesli ktos jest w stanie zdiagnozowac byc moze mial podobna przypadlosc podam swoje wartosci, ktore po remoncie silnika i dotarciu sa gorsze niz byly... Poza remontem robilem tylko wydech na przelot (kolek poki co ten sam), rozmiar felg i gumy te same co byly.
- 1dynka 6500 okolo 45 km/h
- 2jka 6500 okolo 85 km/h (wczesniej dawalo rade zamknac G-Techa nie lapiac odciecia ... )
- po wrzuceniu 3jki samochod zachowuje sie czesto jakbym wrzucil 5tke i zapodal cruise control (ktorego nota bene nie mam :P )
wlasciwie nie mam zastrzezen do tych 2 pierwszych biegow bo na dluzsza mete w koncu nie liczy sie czas do tych 96 czy 100 tylko ogolne przyspieszenie na dluzszym dystansie, ale 3jka to u mnie padaczka ... Nie mam pojecia co to moze byc, obroty przy zmianie z 2jki przy 6500 na 3jke spadaja na leb na szyje i auto poprostu nie jedzie poki sie nie wkreci... Rozwazam zmiane glownego przelozenia ale to wiazaloby sie z dodatkowym skroceniem 1 i 2jki ktore wlasciwie mi pasuja, nie wiem naprawde co moge zrobic... z tego co wiem skrzynie montowane w d15b2 sa uznawane za krotkie wiec moze poprostu mi sie cos zesralo i tutaj wlasnie pytanie do kogos kto sie z czyms takim zetknal ... co to moze byc ??
Jakiekolwiek pomysly beda mile widziane ;) z gory dzieki i pozdrawiam :)
P.S. wiem, ze pisalem o tym w innym topicu w ktoryms z kolei poscie , ale w zwiazku z tym, ze tamten zatytulowalem inaczej i nie zawarlem wszystkich pytan pozwolilem sobie zalozyc kolejny, mam nadzieje ze nikt nie bedzie mial nic przeciw :)
- Predkosc osiagana przy 6500 obrotow na 1 biegu
- Predkosc osiagana przy 6500 obrotow na 2 biegu
- Liczba na jaka spadaja obroty po zmianie biegu z 2jki (6500 obrotow) na 3jke
i ostatnie pytanie :D czy to normalne ze 3jka dziala mi jak 5tka ? :P:P:P
Jesli ktos jest w stanie zdiagnozowac byc moze mial podobna przypadlosc podam swoje wartosci, ktore po remoncie silnika i dotarciu sa gorsze niz byly... Poza remontem robilem tylko wydech na przelot (kolek poki co ten sam), rozmiar felg i gumy te same co byly.
- 1dynka 6500 okolo 45 km/h
- 2jka 6500 okolo 85 km/h (wczesniej dawalo rade zamknac G-Techa nie lapiac odciecia ... )
- po wrzuceniu 3jki samochod zachowuje sie czesto jakbym wrzucil 5tke i zapodal cruise control (ktorego nota bene nie mam :P )
wlasciwie nie mam zastrzezen do tych 2 pierwszych biegow bo na dluzsza mete w koncu nie liczy sie czas do tych 96 czy 100 tylko ogolne przyspieszenie na dluzszym dystansie, ale 3jka to u mnie padaczka ... Nie mam pojecia co to moze byc, obroty przy zmianie z 2jki przy 6500 na 3jke spadaja na leb na szyje i auto poprostu nie jedzie poki sie nie wkreci... Rozwazam zmiane glownego przelozenia ale to wiazaloby sie z dodatkowym skroceniem 1 i 2jki ktore wlasciwie mi pasuja, nie wiem naprawde co moge zrobic... z tego co wiem skrzynie montowane w d15b2 sa uznawane za krotkie wiec moze poprostu mi sie cos zesralo i tutaj wlasnie pytanie do kogos kto sie z czyms takim zetknal ... co to moze byc ??
Jakiekolwiek pomysly beda mile widziane ;) z gory dzieki i pozdrawiam :)
P.S. wiem, ze pisalem o tym w innym topicu w ktoryms z kolei poscie , ale w zwiazku z tym, ze tamten zatytulowalem inaczej i nie zawarlem wszystkich pytan pozwolilem sobie zalozyc kolejny, mam nadzieje ze nikt nie bedzie mial nic przeciw :)