PDA

Zobacz pełną wersję : Galeria zdjęć instalacji LPG



Michael83
20-09-13, 12:32
Honda Civic 1.5 114 KM 2000 r.

Zakład montujący: ALLTOP
Sterownik: Stag 4 Eco
Reduktor: AC-R01 150
Wtryskiwacze: Hana 2000
Elektrozawór gazowy: Valtek
Wielozawór: Tomasetto
Zbiornik: 600/200 44 l.

Zamieszczam byście się wypowiedzieli na temat montażu.
Proszę o opinie i sugestie.

Wstawiajcie tu zdjęcia instalacji LPG w waszych Hondach :)

http://imageshack.us/a/img853/5897/tv8s.jpg

http://imageshack.us/a/img593/7097/bx8c.jpg

http://imageshack.us/a/img855/2269/29t2.jpg

http://imageshack.us/a/img692/9633/5vee.jpg

http://imageshack.us/a/img407/7758/dt2v.jpg

http://imageshack.us/a/img819/1052/zw4z.jpg

http://imageshack.us/a/img812/4526/uchz.jpg

http://imageshack.us/a/img842/6397/7y92.jpg

http://imageshack.us/a/img541/6291/ulh5.jpg

http://imageshack.us/a/img844/4074/dyge.jpg

http://imageshack.us/a/img19/6029/9cxp.jpg

http://imageshack.us/a/img856/9919/mlyk.jpg

http://imageshack.us/a/img31/188/j0b.JPG

http://imageshack.us/a/img197/8766/2zks.jpg

http://imageshack.us/a/img580/5345/ftds.jpg

http://imageshack.us/a/img94/2118/0cxo.jpg

http://imageshack.us/a/img834/8507/k0e7.jpg

Mateusz_Civic
20-09-13, 23:06
Instalacja zalozona poprawnie . Przyczepie sie tylko do : komputer brak mocowania przy zalozeniu wiekszego akumulatora moze byc problem :) , zawor tankowania bez zadnego problemu wszedl by caly tzn bezposrednio pod pistolet zdecydowanie ulepszylo by to zycie koncowki czesto same gina :D

kamil90eg4
20-09-13, 23:07
Standard:)

rooter666
21-09-13, 09:30
ładna Honda :D

ma1ster
21-09-13, 10:03
Ja zawsze się przyczepiam do montażu przewodu doprowadzającego gaz przykręcanego do karoserii na wkrętach... przecież w hondzie mamy możliwość przypięcia przewodu do koszyka osłaniającego przewody plastikowymi opaskami zaciskowymi...

Takie wkręty po zimie zaczną korodować, a po dłuższym czasie korozja rozprzestrzenia się na karoserię...

W Twoim przypadku jeszcze przed większymi deszczami czy śniegiem, udał bym się do sklepu po zakup środka w aerozolu do konserwacji podwozi i zakonserwował bym owe obejmy przewodu, wkręty i ich okolice...

No i nie podłączony mamy zawór bezpieczeństwa fazy lotnej z kolektorem dolotowym...

HakerPL1
21-09-13, 20:47
nie widać na zdjęciach dokładnie ale chyba masz butlę założoną tył do przodu :D

kubaszow
26-09-13, 09:19
masz butlę założoną tył do przodu
Dokladnie, zalozona do jazdy na wstecznym:)
Ale to standard bo tak monterowi wygodniej:)

ma1ster
26-09-13, 15:50
Dokladnie, zalozona do jazdy na wstecznym
Ale to standard bo tak monterowi wygodniej

Zgadza się, że jest odwrotnie, natomiast przepisy dopuszczają montaż butli z dowolnym kątem obrotu... Ja osobiście zawsze montowałem odwrotnie, bo jest mniej problemów przy montażu i przy serwisowaniu... Chyba, że na życzenie klienta...

artek0903
27-09-13, 08:25
za to jest więcej problemów jak jest mało gazu w butli, szczególnie przy przyspieszaniu ;)

kubaszow
27-09-13, 08:32
Dlatego wlasnie sie przyjelo ze "butla do jazdy na wstecznym":)

ma1ster
27-09-13, 16:38
za to jest więcej problemów jak jest mało gazu w butli, szczególnie przy przyspieszaniu

Tu się mogę podzielić doświadczeniem... że nie odczuje sie tego, no chyba, że jedziemy w Austrii pod górę non stop 3 km...

Drobne wzniesienia czy krótkotrwałe rozpędzanie nie zaszkodzą, bo mamy zapas gazu w reduktorze...

Akurat kolega ma reduktor dość pojemy... tak, że może o temacie zapomnieć...

Jacek1983
28-09-13, 22:08
W ALLTOPIE serwisuję swoją w Civicu i ojca w Astrze instalację lpg oraz kilka fur firmowych, złego słowa nie powiem...ups, to nie temat na polecane warsztaty :)

Instalka widać ładnie zrobiona, porównując je zwłaszcza z rzeźbami, które widziałem u znajomych w samochodach, butla tył do przodu - faktycznie nie ma to większego wpływu przy normalnej eksploatacji, sam miałem tak zmontowaną butlę w Astrze i jeździło bezproblemowo, choć muszę przyznać, ze po ok. 320 - 350 km zazwyczaj już tankowałem, nie czekając na rezerwę.

jawasaki
28-09-13, 23:03
Dużo zdj. nie mam, ale zawsze:
http://imageshack.us/a/img442/4383/bikepics2468386full.jpg
http://imageshack.us/a/img716/5268/bikepics2468387full.jpg
http://imageshack.us/a/img543/7035/bikepics2468384full.jpg
http://imageshack.us/a/img822/431/bikepics2468380full.jpg

Co do wlewiku - nawet jak się mieści cały zawór nie ma co pchać, bo może być problem że pistoletem nie podejdzie, a nawet jeśli to te cwaniaczki porysują.

snafu
29-09-13, 09:58
niechcę cię martwić ale te wtryskiwacze nie będą dobrze chodziły w aucie z półsekwencyjnym wtryskiem paliwa :P

MrKubek
30-09-13, 23:07
u mnie gazownicy wiedzą że buda od wkrętów rdzewieje wiec mają środek do konserwacji w śprayu i psikają.

jawasaki
01-10-13, 10:15
snafu - a niby dlaczego nie miało by dobrze działać ? - jakoś jeżdżę tak już prawie rok i wszystko jest ok.. - myślę że to zależy też od auta, nie mniej jednak u mnie spisują się świetnie, ale to i tak bez znaczenia - bo zakładam inny silnik.

ma1ster
01-10-13, 16:12
a niby dlaczego nie miało by dobrze działać ? - jakoś jeżdżę tak już prawie rok i wszystko jest ok.. - myślę że to zależy też od auta, nie mniej jednak u mnie spisują się świetnie, ale to i tak bez znaczenia - bo zakładam inny silnik.

Masz za długie czasy wtrysku w listwie valtec do tego silnika który działa w pół sekwencji... na hana czy keihin spalił byś na pewno mniej paliwa... ale jak Ci się sprawuje dobrze... to lepiej nic nie ruszać...

snafu
01-10-13, 21:41
mogą działać poprawnie na małych dyszach ale przy wysokich RPM będziesz miał wtedy zapętlenia :P (co później może skutkować słabym AFR i wysokim EGT )

poza tym przy wyjściu z CUT-OFF sterownik wysteruje 1,6ms i przy wolnych wtryskiwaczach może dochodzić do falowań obrotów bądź nawet gaśnięcia silnika