prestoneg3
16-08-13, 23:15
ostatnio po wymianie kopułki i kabli wn chciałem ustawić zapłon .
klin na kole jest ale znaki się nie pokazują (czy jakoś tak)
wymieniałem dopiero co rozrząd i obawiam się że może być przestawiony o 180* .
coraz więcej na to wskazuje bo nawet jakoś słabiej to jeździ max 170 (ej6 d16y7)
to już d13 pod 180 podchodziło .
jakie są główne objawy przestawionego rozrządu ?
bo spalanie np.to z 15l chyba jest .
może też przez takie przestawienie(180*) pobierać olej ?
jeśli jest spieprzone to czy dać nowy pasek i rolkę (z 5tyś od wymiany jest) ?
widziałem kupę tematów o rozrządach ale mi chodzi o potwierdzenie konkretnego przypadku i
chyba nieprzypadkowej zbieżności "usterek"
klin na kole jest ale znaki się nie pokazują (czy jakoś tak)
wymieniałem dopiero co rozrząd i obawiam się że może być przestawiony o 180* .
coraz więcej na to wskazuje bo nawet jakoś słabiej to jeździ max 170 (ej6 d16y7)
to już d13 pod 180 podchodziło .
jakie są główne objawy przestawionego rozrządu ?
bo spalanie np.to z 15l chyba jest .
może też przez takie przestawienie(180*) pobierać olej ?
jeśli jest spieprzone to czy dać nowy pasek i rolkę (z 5tyś od wymiany jest) ?
widziałem kupę tematów o rozrządach ale mi chodzi o potwierdzenie konkretnego przypadku i
chyba nieprzypadkowej zbieżności "usterek"