PDA

Zobacz pełną wersję : Przelozenia ...



groove
26-08-05, 19:06
moglby mi ktos podac miejsce gdzie znajde tabelke z przelozeniami skrzyni w Cifie 5tej generacji z silnikiem d15b2 ? bylbym bardzo wdzieczny bo nie moge nigdzie wyszperac :)

Furious
26-08-05, 19:10
Podobno D15B7 ma takie same... ale z innego zrodla slyszalem ze nie.. pozatym taki sam temat dalem pare dni temu wiec bezsensu znowu nastepny zakladac :/

http://forums.hondashowoff.com/index.php?showtopic=4048

groove
26-08-05, 19:16
jezeli byl taki temat to przepraszam i prosze o skasowanie, czy ktos moze potwierdzic lub zdementowac to ze B7 to to samo ? nie chcialbym sie pomylic w rachunkach 8)

Furious
26-08-05, 19:39
Skoro masz D15B2 to sprawdz u siebie, na kazdym biegu ile wyciagasz i przy jakiej predkosci masz odcinke (i ile obrotow) do tego podaj rozmiar opon/kol i bedzie mozna to chyba jakos wyliczyć. Generalnie interesujace nas biegi to 1,2 i 3.

mozes
26-08-05, 21:39
D15B2 powiem z pamięci
I - 52 km/h
II - 94 km/h
III - 135 km/h
IV - 185 km/h
V - economic tak gada instrukcja od Hondy Civic 5 gen
ale na II biegu jadąc około 100 km/h u mnie odcina zapłon

Furious
26-08-05, 21:51
Hmm.. no to by wygladalo na to.. ze sprawdzila by sie informacja ktora dostalem od jednego goscia z Hondy Trojmiasto ze D15B2 ma taka sama skrzynie co D16Z6... czyli krotka... i nie ma na co zmieniac :)

podstaw dane skrzyni z D16Z6:
http://forums.hondashowoff.com/index.php?showtopic=4048

tutaj:
http://www.autocrossing.com/cgi-bin/gearcalc.cgi

I wyjda predkosci praktycznie takie jak napisal mozes.
Czyli wychodzilo by na to ze skrzynia D16Z6 = skrzynia D15B2

groove
26-08-05, 21:56
...

II - 94 km/h

...


moglbys mi powiedziec mniej wiecej przy ilu obrotach to 94 ?

LIO
26-08-05, 22:02
pewnie przy odcieciu :-)

Furious
26-08-05, 22:04
pewnie przy odcieciu :-)
no to pewnie 6800 rpm

groove
26-08-05, 22:06
no wlasnie moze mi ktos kto posiada to auto powiedziec czy to normalne ze mam na liczniku 82-84 km/h przy 6500 obr. na 2gim biegu ? troche mnie to intryguje bo jak zmieniam z 1 na 2jke przy tych 6000-6500 to obroty spadaja tak do 4000 i jest spoko , ale jak zmieniam z 2jki na 3jki przy 6500 to leca na leb na szyje i auto zachowuje sie jakbym wrzucil 5tke ... ma ktos jakis pomysl ?

[ Dodano: Pią 26 Sie, 2005 ]
acha, dodam ze mam silnik po remoncie , zrobione juz 4000km z hakiem wiec raczej dotarty a przed spokojnie na 2jce zamykalem G Techa czyli te ~96km/h... cos mi tu nie pasuje :cry:

Furious
26-08-05, 22:11
a jakie masz opony? kola?

groove
26-08-05, 22:14
te same 15stki, te same gumy 195/50