CaliforniaKid
12-08-13, 19:27
Wita, do dziś byłem przekonany, że do wymiany musi iść lewe łożysko z przodu, huczy tak rytmicznie podczas jazdy na wprost, skręcaniu. Im szybciej tym rytm oczywiście jest szybszy.
Dziś podniosłem obie strony na lewarku żeby zakręcić kołami i ciekawa sprawa bo oba koła podczas kręcenia 'ocierają' sie raz na obrót. Gdyby to były krzywe tarcze to przecież by biło przy hamowaniu a tak nie jest. W lewym kole słychać łoskot łożyska więc z tym sie chyba nie pomyliłem ale zastanawia mnie to ocieranie przy obu kołach dokładnie w ten sam sposób. Ma ktoś jakieś idee co to może być. Na czwartek jestem umówiony na wymianę lewego łożyska, nie chce żeby to był niepotrzebny zabieg skoro dalej mają mi wyć koła podczas jazdy.
Z góry dzięki za pomoc:)
Dziś podniosłem obie strony na lewarku żeby zakręcić kołami i ciekawa sprawa bo oba koła podczas kręcenia 'ocierają' sie raz na obrót. Gdyby to były krzywe tarcze to przecież by biło przy hamowaniu a tak nie jest. W lewym kole słychać łoskot łożyska więc z tym sie chyba nie pomyliłem ale zastanawia mnie to ocieranie przy obu kołach dokładnie w ten sam sposób. Ma ktoś jakieś idee co to może być. Na czwartek jestem umówiony na wymianę lewego łożyska, nie chce żeby to był niepotrzebny zabieg skoro dalej mają mi wyć koła podczas jazdy.
Z góry dzięki za pomoc:)