Zobacz pełną wersję : Zbyt niskie obroty ok 500/min
Witam.
Silnik D14A3, czyli 1.4, 75 koni oddławiony wczoraj na 90 koni. Faktycznie wyrywa.
1. Problem jest następujący, moim zdaniem obroty na biegu jałowym są trochę za niskie bo wahają się ok 500/600/min tak że na dwójce bez gazu nie da się jechać bo szarpie a i czasem na jedynce też szarpie. Jak to podregulować i zwiększyć ? Czy to może norma ale chyba nie :/
2. Wyjąłem tą metalową zwężkę na dolocie przy przepustnicy i posmarowałem czerwonym silikonem cienką warstwą i dobrze dokręciłem. Czy isnitje możliwość że może mi wciągnąć ten silikon ???? Koleś z allegro napisał mi że tak może być i że lepiej zeszlifować i włożyć z powrotem tą metalową....
3. Jak wymienić ... żarówkę postojąwą w tym cifie ? Trzeba wykręcać całą lampę ??????
Sorry za może infnatylne pytania ale nie znam się na Hondach.
skolopendra
04-02-08, 10:46
może mi wciągnąć ten silikon
nic ci nie wciągnie ;)
być i że lepiej zeszlifować i włożyć z powrotem tą metalową....
bez przesady papierowa kosztuje 12zł
3. Jak wymienić
normalnie się wykręca od środka 2min roboty
wahają się ok 500/600/min tak że na dwójce
jak zresetujesz prawidłowo kompa i odczekasz do załączenia wiatraka ,powinno wtedy ustąpić,lub samo za kilka dni
:aloha:
Co do pyt. nr.1 to zrestartowales ECU ?
Co do pyt. nr.2 co zrobiles z ta blaszka w dolocie jesli jej tam nie ma to wsadz ja zpowrotem tą ktora tam byla dzieki niej map sensor dziala poprawnie i przez to mozesz miec niewlasciwe obroty.
Co od pyt. nr.3 to ta zarowka o ile pamietam jest w oprawce ktora wyciagasz normalnie po przez przekrecenie jej.
skolopendra
04-02-08, 10:49
to wsadz ja zpowrotem tą ktora tam byla dzieki niej map sensor dziala poprawnie i przez to mozesz miec niewlasciwe obroty.
wcale nie :agent:
500 to za niskie???
katalogowo moj Civic ma 750(wersja kanada) a wersja europa ma wlasnie 500. co prawda jest to silnik d15b7 ale az tak wielkiej roznicy to chyba nie robi??