Zobacz pełną wersję : dokrecenie wahacza gornego
Panowie moze slabo szukalem ale nie znalazlem tematu. Zdjąłem zwrotnice w celu wymiany sworznia dolnego i przy okazji wyciagnalem wahacz gorny gdyz cos mi pukało. Teraz chce to wszystko skrecic i mam pytanie czy wachacz górny dokrecic na opuszczonym samochodzie czy nie ma to jakiegos wiekszego znaczenia?
ok juz wiem na opuszczonym mozna zamknac
Przy standardowych tulejkach na opuszczonym a jeśli w wahaczu siedzą PU to bez różnicy...tak dla ścisłości
Jeśli górny wahacz odkręcałeś od budy w komorze silnika, a zakładam, że tak, to nie ma znaczenia dla tulei, bo położenie jest jedno.
Jeśli górny wahacz odkręcałeś od budy w komorze silnika, a zakładam, że tak, to nie ma znaczenia dla tulei, bo położenie jest jedno.
Nie zgodze sie.
wszystkie tuleje metalowo gumowe dokrecamy na opuszczinym aucie a w wahaczyku gornym sa 2 w komorze silnika dla sworzni nie ma to znaczenia - tak gdzies tu wyczytalem na forum
wszystkie tuleje metalowo gumowe dokrecamy na opuszczinym aucie
Swieta prawda
Też potwierdzę i sam tak robię że wszystkie tuleje dokręcam na stojącym na kołach aucie
Poprawiałem nie jedno już po innych jak na wiszącym aucie poskręcali wszystko i za krótki czas znowu wymiana bo się gumy poobrywały
OK, śruby przechodzące przez tuleje jak najbardziej dokręcamy na opuszczonym aucie lub podlewarowanym od dołu wahaczu, ale mi chodziło o odkręcenie/dokręcenie nakrętek nr 17 z tego rysunku:
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=8392&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC%20AERODECK&xcardr=5&dmodyr=1998&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.8VTI&nplblk=B__2700
A to co to za różnica czy dokrecisz na opuszczonym aucie czy nie, jak to masz i tak w komorze silnika :-) bez różnicy B-)
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
No i właśnie o tym mówił lukwycz, tylko, że to trzeba czytać ze zrozumieniem ;)
bednar_ek35
22-07-13, 12:41
Tylko zauważcie że jest różnica w wahaczach ej/ek a wahaczami w angielkach i 5g.
dzidek8989
28-02-14, 19:44
A co będzie jeśli wszystkie tuleje były dokręcane na podniesionym samochodzie???
Na tuleje będą działać nieprawidłowe siły skrętne, co zaowocuje szybszym ich zużyciem/rozerwaniem.
Na tuleje będą działać nieprawidłowe siły skrętne, co zaowocuje szybszym ich zużyciem/rozerwaniem.
Zgadza się i zawsze trzeba takie sprawy dokręcać na stojącym aucie
dzidek8989
01-03-14, 09:38
A jeśli dokręciłem wszystko na wiszącym aucie ( dwa dni temu) to czy teraz można poluzować wszystko i jeszcze raz z tym że prawidłowo???
Camellia Racing
01-03-14, 09:42
Można
dzidek8989
01-03-14, 16:13
Mozna a nawet trzeba:)
Dzisiaj już dam sobie spokój bo weeken jest :cool: ale w poniedziałek się za to biorę:P
Dzisiaj już dam sobie spokój bo weeken jest
Nygus
5 Minut roboty i spokój
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.