cinq
22-08-05, 20:25
pisze w takiej sprawie
brachol kupil sobie civa niedawno, poprzedni wlasciciel wywalil katalizator, wstawil jakis sportowy kolektor, i wydech zdajje sie 50mm na 2 srodkowych tlumiakch i koncowym typu mugen no i jest straszliwie glosno, jazda po autostradzie na dalszym odcinku jest niebardzo do zniesienia
no i teraz brat mysli czy mialo by sens zalozenie na koniec tradycyjnego tlumika/ ew tradycyjnego zrobionego na zamowienie- o wiekszej przepustowosci
czy zaowocuje to-przy pozostawieniu reszty wydechu i kolektora- wyciszeniem ukladu?
juz mneijsza o osiagi bo te zapewne musialyby spasc,zapewne trwalosc takeigo tlumika koncowego by spadla ale tez pal licho, byle by cicho bylo
ew orientuje sie ktos ile kosztuje przerobienie tlumika koncowego na montazowy-znaczy zeby mozna bylo samodzielnie sobie podmieniac sportowy/zwykly w zaleznosci od potrzeby?
z gory dzieki za pomoc i ew wyjasnienia
brachol kupil sobie civa niedawno, poprzedni wlasciciel wywalil katalizator, wstawil jakis sportowy kolektor, i wydech zdajje sie 50mm na 2 srodkowych tlumiakch i koncowym typu mugen no i jest straszliwie glosno, jazda po autostradzie na dalszym odcinku jest niebardzo do zniesienia
no i teraz brat mysli czy mialo by sens zalozenie na koniec tradycyjnego tlumika/ ew tradycyjnego zrobionego na zamowienie- o wiekszej przepustowosci
czy zaowocuje to-przy pozostawieniu reszty wydechu i kolektora- wyciszeniem ukladu?
juz mneijsza o osiagi bo te zapewne musialyby spasc,zapewne trwalosc takeigo tlumika koncowego by spadla ale tez pal licho, byle by cicho bylo
ew orientuje sie ktos ile kosztuje przerobienie tlumika koncowego na montazowy-znaczy zeby mozna bylo samodzielnie sobie podmieniac sportowy/zwykly w zaleznosci od potrzeby?
z gory dzieki za pomoc i ew wyjasnienia