PDA

Zobacz pełną wersję : Faluje na obrotach , Siwy dym pomocy



LeOne
25-06-13, 11:06
Witam jestem od niedawna posiadaczem hani 1.5 LSI 92 rok 66kw , mianowicie nie zawsze ale od czasu do czasu gdy już jadę autem z dobre 30 min i utrzymuje ją tak na 2,5 do 3 tys obr. między 4tym a 5 biegiem zależnie od sytuacji , lecz nie koniecznie bo na wolnych obrotach też od czasu do czasu lekko zapyrczy, autko nagle traci na mocy ja jej gaz a ona nic czasem gaśnie , więc szybko redukuje do 2 biegu i dopiero dostaje kopa że boje się by mi silnik nie wypadł z pod klapy :) i jedzie normalnie , prosze o pomoc ponieważ nie chce pakowac kasy w niepotrzebne części , zauważyłem też że kiedy jej wcisnę poleci siwy dym , boje się że to może byc uszczelka pod głowicą , proszę o poradę za co z góry dziękuje i pozdrawiam :confused::(

Michał102
25-06-13, 11:56
UPG.

W momencie kiedy słabnie pewnie jest największy przedmuch płynu chłodzącego do cylindrów... stąd muł i jasno siwy dym.
Jak mu jeszcze wtedy wstawiasz żeby jakoś pojechał, to już pewnie nie ma co z tego silnika zbierać. Szykuj się na zmianę słupka.

81saren
25-06-13, 12:10
Szykuj się na zmianę słupka

Badz remont , bo mozesz kupic drugi podobny :)

LeOne
25-06-13, 13:23
No ok czyli nic mi nie pomorze tylko zmiana słupka?? Jestem załamany po tym co mi napisaliście aktualnie mam taka porażkę finansową że to szok a to auto mi pomagało zarabia kase a teraz ani nigdzie pojecha ani nic masakra , prosze napiszcie mi co mam robic by to naprawic jak najmniejszym kosztem

Michał102
25-06-13, 15:00
Najtaniej będzie kupić sprawny słupek od zaufanej osoby.
To jest D15B2? jeśli tak, to te silniki chodzą za grosze:)

Remont, to minimum 1600-1800zł i będzie to tylko taki podstawowy remoncik, który w tym przypadku może nie wystarczyć, bo jak dawałeś do pieca z wydmuchaną uszczelką, to ja tam nie widzę cylindrów:)

markotny
25-06-13, 16:09
Remont, to minimum 1600-1800zł i będzie to tylko taki podstawowy remoncik,

Rozumiem że liczysz w tym robotę jeśli piszesz że podstawowy remoncik :). Ja wydałem 1750 zł na same części licząc w tym nowe tłoki, OEM panweki, pierścienie i wszystkie uszczelniacze, uszczelki, simmeringi itd.

Michał102
25-06-13, 16:41
Za cenę którą podałem, to masz tylko pierścienie, uszczelniacze zaworowe, plan głowicy i nowa UPG.
Kiedyś jak zastanawiałem się nad takim mini remontem w D14, to właśnie taką cenę mi proponowano.

MichalS394
25-06-13, 18:09
Za pierścienie, uszczelniacze zaworowe, i UPG w Haparts zapłaciłem bodajże 600zł, koszt planowania głowicy 50zł, więc nie wiem skąd tam ta 1 z przodu ;) (Mowa o D14 brata)
W swojej Hondzie, jak kupiłem była wypluta uszczelka, nie wiem ile poprzedni właściciel tak jeździł, ale ja zrobiłem zdrowo 4 tys. km i gładź cylindrów w bdb stanie, że obeszło się tylko wymiana uszczelki+ planowanie, więc nie ma co straszyć, że kolega nie ma już silnika

markotny
25-06-13, 20:36
Za cenę którą podałem, to masz tylko pierścienie, uszczelniacze zaworowe, plan głowicy i nowa UPG.

Rozbój w biały dzień. Poważnie.

Smooth
25-06-13, 21:36
chyba z robocizna ;)

Michał102
25-06-13, 23:57
No z robocizną... na gotowo.
Ale dla mnie to i tak było za dużo kasy jak na taki remoncik, dodatkowo w D14 i to olałem. Wolałem kupić D16 i w nim remonty robić, ale to już powierzyłem ludziom poznanym na forum, a nie mechanikom kasującym krocie tylko dla tego, że mają ładny szyld przed bramą:)

Gdybym miał oddać D16 do remontu w "porządnym" warsztacie, to nie wiem, czy w 10k bym się zmieścił:p

RRa
26-06-13, 09:16
w "porządnym" warsztacie, to nie wiem, czy w 10k bym się zmieścił
porządnym? chyba u ździerców, cwaniakuf itepe

Michał102
26-06-13, 10:12
Cudzysłów nie był wstawiony przypadkowo:)

markotny
26-06-13, 10:27
No z robocizną... na gotowo.

No z robocizną to już nieco mniej brutalnie sie przedstawia :)

Daczer
26-06-13, 12:07
Ale i tak silnik nie warty ladowania takich pieniedzy. Mialem podobna sytuacje , koszt malego remontu tez ponad 1000zl. Poszukalem troche , poczekalem dwa miesiace i kupilem slupek za 1/4 tego z udokumentowanym przebiegiem 120k km. Jestem po 5 k km bardzo zadowolony :) Jesli nie masz aktualnie srodkow to to jest najlepsza opcja moim zdaniem.


Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk

LeOne
28-06-13, 00:10
Bardzo chłopaki dziekuje że w ogóle sie zainteresowaliście moim problemem , wymieniłem uszczelniacze zaworowe przy okazji uszczelke i planowanie , dla świętego spokoju moduł zapłonowy świece i kable , autko smiga jak nowe , jednak silnik jeszcze przejedzie trochę :) , Koszt naprawy razem z częściami 720zł pozdrawiam :D