Zobacz pełną wersję : Faluje na obrotach , Siwy dym pomocy
Witam jestem od niedawna posiadaczem hani 1.5 LSI 92 rok 66kw , mianowicie nie zawsze ale od czasu do czasu gdy już jadę autem z dobre 30 min i utrzymuje ją tak na 2,5 do 3 tys obr. między 4tym a 5 biegiem zależnie od sytuacji , lecz nie koniecznie bo na wolnych obrotach też od czasu do czasu lekko zapyrczy, autko nagle traci na mocy ja jej gaz a ona nic czasem gaśnie , więc szybko redukuje do 2 biegu i dopiero dostaje kopa że boje się by mi silnik nie wypadł z pod klapy :) i jedzie normalnie , prosze o pomoc ponieważ nie chce pakowac kasy w niepotrzebne części , zauważyłem też że kiedy jej wcisnę poleci siwy dym , boje się że to może byc uszczelka pod głowicą , proszę o poradę za co z góry dziękuje i pozdrawiam :confused::(
UPG.
W momencie kiedy słabnie pewnie jest największy przedmuch płynu chłodzącego do cylindrów... stąd muł i jasno siwy dym.
Jak mu jeszcze wtedy wstawiasz żeby jakoś pojechał, to już pewnie nie ma co z tego silnika zbierać. Szykuj się na zmianę słupka.
Szykuj się na zmianę słupka
Badz remont , bo mozesz kupic drugi podobny :)
No ok czyli nic mi nie pomorze tylko zmiana słupka?? Jestem załamany po tym co mi napisaliście aktualnie mam taka porażkę finansową że to szok a to auto mi pomagało zarabia kase a teraz ani nigdzie pojecha ani nic masakra , prosze napiszcie mi co mam robic by to naprawic jak najmniejszym kosztem
Najtaniej będzie kupić sprawny słupek od zaufanej osoby.
To jest D15B2? jeśli tak, to te silniki chodzą za grosze:)
Remont, to minimum 1600-1800zł i będzie to tylko taki podstawowy remoncik, który w tym przypadku może nie wystarczyć, bo jak dawałeś do pieca z wydmuchaną uszczelką, to ja tam nie widzę cylindrów:)
Remont, to minimum 1600-1800zł i będzie to tylko taki podstawowy remoncik,
Rozumiem że liczysz w tym robotę jeśli piszesz że podstawowy remoncik :). Ja wydałem 1750 zł na same części licząc w tym nowe tłoki, OEM panweki, pierścienie i wszystkie uszczelniacze, uszczelki, simmeringi itd.
Za cenę którą podałem, to masz tylko pierścienie, uszczelniacze zaworowe, plan głowicy i nowa UPG.
Kiedyś jak zastanawiałem się nad takim mini remontem w D14, to właśnie taką cenę mi proponowano.
MichalS394
25-06-13, 18:09
Za pierścienie, uszczelniacze zaworowe, i UPG w Haparts zapłaciłem bodajże 600zł, koszt planowania głowicy 50zł, więc nie wiem skąd tam ta 1 z przodu ;) (Mowa o D14 brata)
W swojej Hondzie, jak kupiłem była wypluta uszczelka, nie wiem ile poprzedni właściciel tak jeździł, ale ja zrobiłem zdrowo 4 tys. km i gładź cylindrów w bdb stanie, że obeszło się tylko wymiana uszczelki+ planowanie, więc nie ma co straszyć, że kolega nie ma już silnika
Za cenę którą podałem, to masz tylko pierścienie, uszczelniacze zaworowe, plan głowicy i nowa UPG.
Rozbój w biały dzień. Poważnie.
No z robocizną... na gotowo.
Ale dla mnie to i tak było za dużo kasy jak na taki remoncik, dodatkowo w D14 i to olałem. Wolałem kupić D16 i w nim remonty robić, ale to już powierzyłem ludziom poznanym na forum, a nie mechanikom kasującym krocie tylko dla tego, że mają ładny szyld przed bramą:)
Gdybym miał oddać D16 do remontu w "porządnym" warsztacie, to nie wiem, czy w 10k bym się zmieścił:p
w "porządnym" warsztacie, to nie wiem, czy w 10k bym się zmieścił
porządnym? chyba u ździerców, cwaniakuf itepe
Cudzysłów nie był wstawiony przypadkowo:)
No z robocizną... na gotowo.
No z robocizną to już nieco mniej brutalnie sie przedstawia :)
Ale i tak silnik nie warty ladowania takich pieniedzy. Mialem podobna sytuacje , koszt malego remontu tez ponad 1000zl. Poszukalem troche , poczekalem dwa miesiace i kupilem slupek za 1/4 tego z udokumentowanym przebiegiem 120k km. Jestem po 5 k km bardzo zadowolony :) Jesli nie masz aktualnie srodkow to to jest najlepsza opcja moim zdaniem.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Bardzo chłopaki dziekuje że w ogóle sie zainteresowaliście moim problemem , wymieniłem uszczelniacze zaworowe przy okazji uszczelke i planowanie , dla świętego spokoju moduł zapłonowy świece i kable , autko smiga jak nowe , jednak silnik jeszcze przejedzie trochę :) , Koszt naprawy razem z częściami 720zł pozdrawiam :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.