PDA

Zobacz pełną wersję : Monitoring Parametrow Pracy Silnika d16z6 CRX DelSlow



Seba27
19-06-13, 11:47
Dobrydjen

Pacjent to CRX DelSol ESi - Silnik d16z6 po remoncie – przed instalacja Eatona M62

W kwestii montazu i dodatkowych gratow pod maske Nissan S13 okazal sie byc najlepszym dawca wiec sprawy mechaniczne juz w miare rozplanowane, teraz kwestia wskaznikow.

Dorwalem zestaw VDO – z jakiegos starego VAGa – 3 zegary – tj.
- Cisnienie Oleju
- Temperatura Oleju
- Ladowanie
Beda mi potrzebne jeszcze 2 – tj.
- EGT
- Boost

5 zegarow troche juz zalatuje wioska w srodku a chcialbym miec wszystko wygladajace w miare na miejscu (nie podobaja mi sie zegary w lewym slupku - to troche tak jak podswietlenie auta neonem, jednym pasi, innym niekoniecznie)

3 zegary beda miedzy klapkami odslonecznymi, przed lusterkiem wstecznym skierowane w strone kierowcy a pozostale 2 gdzie zamontowac? 
Mozdzylem wczoraj nad tym i chyba bez rzniecia deski rozdzielczej sie nie obedzie

Czy sa jakies parametry o ktorych zapomnialem a wymagaly by monitoringu?
Ogladalem kilka DelSolek i mam juz mala dziure w w glowie, macie pomysl gdzie to zamontowac albo montowaliscie takie zegary?
Sa moze jakies daszki na takie zegary czy pozostaje rzezba?

Z gory dzieki za pomoc

Saiti
19-06-13, 11:52
są daszki - nazywane są kubkami.

http://www.dabtuner.pl/Akcesoria_montazowe-k38-0--default.html

Proszę bardzo :)

Seba27
24-06-13, 10:04
Wyladowalem ostatnio u Klemy w Krakowie by dopytac dokladnie o montaz zegarow
Troche mam teraz dziure w glowie bo w zasadzie powiedzial mi ze najwazniejsze I wystarczajace beda 3 zegary – tj. Cisnienie oleju – (Bo po nim juz ponoc zauwaze ze temperature jest zbyt wysoka – kwestia czy nie bedzie zbyt pozno?) Cisnienie doladowania i EGT. Z racji tego ze mam juz 3zegary i potrzebuje kupic czujnik, podstawke pod filtr I przewody zaczalem juz szukac i praktycznie wszystko jest ale powiedzial mi rowniez ze bede mial klopot z przeklamaniem odczytow i lepiej kupic na allegro kompletne zestawy (wskaznik, przewod I czujnik / ew. zamowic u niego) I teraz tak.
Kalibracji jakiejs nie mozna zrobic zeby to mialo rece I nogi czy jestem na starcie skazany na porazke i musze szukac calego zestawu? – Saiti – dzieki wielkie za stronke – znalazlem juz daszki ktore bede adaptowac – a ze mam druga deske to rzniecia to zabiore sie za to wkrotce. Jak myslicie? Temp oleju I ladowanie naprawde sa az tak zbedne? Jakie parametry wypadaloby monitorowac? Bede celowac w 210-220KM I wolalbym widziec co sie dzieje z niezakutym motorem – moze troche sie obsesyjnie przejmuje :(