PDA

Zobacz pełną wersję : D14Z2 Samodiagnostyka



Cyguś
18-06-13, 10:23
Na początek witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem tego forum.
Otóż ostatnio podczas jazdy samochodem nagle zgasł. Autko stoi już pod domem.
Kręci ale nie zapala :(
Brak iskry.
Chciałbym zrobić samodiagnostykę jednak po odkręceniu schowka nie mogę znaleźć wtyczki która ma 2 kabelki. Znalazłem tylko podobną wtyczkę która ma tych kabelków 3 i wygląda tak:
https://www.dropbox.com/s/rope3hqyo4690hp/2013-06-18%2010.00.17.jpg

Wtyczka ta była wpięta tutaj:
https://www.dropbox.com/s/n9mpm9pus1k2ljg/2013-06-18%2010.00.44.jpg

Pomożecie mi znaleźć tą właściwą wtyczkę?

Pozdrawiam
Cyguś

_Mucha_
18-06-13, 11:28
Na początku to wypadło by się przywitać w odpowiednim dziale :)
A tak BTW to szukasz w złym miejscu, bo ta wtyczka znajduje się przy prawe nodze pasażera z przodu, zdejmij ten plastik podobny do trójkąta,pod nim w zielonym silikonie powinny być dwie kostki, jedna z 3 przewodami - ta cię nie interesuje, a druga z 2 kabelkami i w tą właśnie wpinasz np: spinacz biurowy :)

Cyguś
18-06-13, 13:06
Dzięki wielkie, znalazłem :)
Wpiąłem spinacz i wyświetliło mi kod, teraz muszę go rozszyfrować.
https://www.dropbox.com/s/m68445d2avmyiie/2013-06-18%2012.16.28.mp4
Tego krótkiego mignięcia na początku nie bierzcie pod uwagę(wypadł mi spinacz:) ).
Podejrzewam jednak, że padła mi cewka w aparacie zapłonowym. Znalazłem już manuala, zaraz go rozkręcę i zmierzę rezystancję cewki.

mirasek
18-06-13, 14:03
Błąd 10, czujnik IAT lub jego obwód

Cyguś
19-06-13, 09:44
Ok, dzięki, czy taki czujnik ma duży wpływ na jazdę? Nie zauważyłem jakiegoś falowania obrotów ani żadnych niepokojących objaw.
A co do Hondy to winna była cewka, wymieniłem ją na nową i autko pali bez żadnych problemów :)
Dzięki za pomoc :)