PDA

Zobacz pełną wersję : b16a1 + sc. grzeje sie i nie ma mocy



AltairV
15-06-13, 21:47
Witam. Jest problem. Zlozylem b16a1 z m62. Niby wszystko dziala ale na wolnych jak pochodzil z 15 minut to rośnie temp wody do jakis 3/4 na skali w licznikach z itr i temp oleju rosnie do okolo 120. Wentylator dziala. Samochod niby wkreca sie na obroty ale przy m62 i lekkim kole powinien mega szybko a tak nie jest. Nie ma tez mocy, moje d15b7 szybciej przyspiesza.

Prosze o pomoc

Wojtuuus
15-06-13, 23:23
Brak mocy - źle złożony rozrząd ?!

Wysłane z mojego ST26i za pomocą Tapatalk 2

AltairV
15-06-13, 23:27
Rozrzad byl ustawiany tyle razy i juz powinien byc dobrze. Moze to uszczelka pod glowica?

xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 00:22
uszczelka pod glowica albo panewki bierze:)

sivy
16-06-13, 00:33
moim zdaniem upg

Fawor
16-06-13, 00:35
Rozrzad byl ustawiany tyle razy i juz powinien byc dobrze. Moze to uszczelka pod glowica?
JUZ powinno być dobrze? Czyli wcześniej nie bylo? Pytanie czy nie pogięlo zaworów. Strojenie juz było?

AltairV
16-06-13, 09:17
Jest wgrana mapa wstepna zeby dojechac na strojenie. Silnik nie byl jezdzony zeby cos sie uszkodzilj raczej. Poprostu jest za mul i sie grzeje

xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 10:19
albo uszczelka pod glowica albo nie wiem termostat nie puszcza i sie grzeje bynajmniej tak pomyslalem

AltairV
16-06-13, 10:24
Woda moze byc wina termostatu. A grzanie sie oleju moze byc w takim stopniu spowodowane temperatura wody? I czemu to nie ma mocy?

Silent
16-06-13, 10:31
A może po prostu ma za mało paliwa i przez to nie ma mocy?

Wysłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

MichalB
16-06-13, 10:33
Miałem kiedyś nieszczelność na uszczelce, objawy podobne.Z chłodnicy schodził płyn w ekspresowym tempie i w silniku miałem mieszankę płynu z olejem.U mnie była biała chmura na wydechu.Jak masz podobnie to na pewno uszczelka.

AltairV
16-06-13, 10:39
10 litrow wlane do baku. Wtryski z6. To raczej nie paliwo bo o powinien nie dawac w gornych partiach obrotow. Nawet po odlaczeniu dolotu jest to samo

arturwwa
16-06-13, 11:02
wtryski z z6 do doladowanego silnika? props!

silnik byl remontowany? zajrzyj co sie dzieje w zbiorniczku wyrownawczym, jak wyglada plyn chlodniczy, jak sytuacja pod korkiem oleju. to, ze nie ma mocy odloz na drugi plan. aha, odloz pieniadze na inne wtryskiwacze.

AltairV
16-06-13, 11:14
Ja mam wtryski z evo 560 tylko poprostu na strojenie i tutaj po miescie na przrglad i zbieznosc chcial3m jechac na z6 bo to pierwsze musze zrobic. Przeciez nie jestem żółtodziobem zeby nie wiedziec ze te wtryski nie dadza rady. ARTURO!

sodemarco
16-06-13, 11:17
AltairV nie odpisałes na pytania wyżej , czy masz białą chumure za autem jak juz zlapie te 120 stopni ?
Ale mi jak wywalilo uszczelke to trzymał moc normalnie tylko dymil i bral plyn chlodniczy...hmm

AltairV
16-06-13, 11:19
Po 12 bede przy aucie to sprawdze. Teraz jestem w domu. Bo auto mam 15km z tad

Dziwne bo jedzie gorzej niz kupeta z d15

sodemarco
16-06-13, 11:28
A przed założeniem doładowania wszystko było w porządku ? Dopiero jak zalozyles zestaw dałeś ogień na tłoki i to sie stało ?

AltairV
16-06-13, 11:31
Nie objawy byly podobne. Olej dosyc szybko skakal ale woda nie az tak bardzo. Palowac to ja go nie palowalem na doladowaniu jeszcze tak naprawde

Kunis
16-06-13, 11:34
Zaplon/rozrzad...

sodemarco
16-06-13, 11:37
Arturze czemu w takim razie nie zrobiłes tych usterek przed zalozeniem SC , przeciez to robota głupiego za przeproszeniem. Termostat jest git ? Może to dwie rownoległe usterki poprostu , tylko wtedy co z olejem ? Napisz czy masz chmure dymu za autem , jak mi ****al termostat wlasnie temperatura skakala tak do 3/4 - 4/5 skali a przy upg leciala w góre na maxa i plyn sie aż gotował.
Rozrzad jak jest przestawiony to tez przeciez potrafi przesadnie dymic. A zapłon to musiałby być chyba aparat skrecony na maxa ale Artur chyba bys tego nie zrobil.

AltairV
16-06-13, 11:39
Wiesz cale auto jest od nowa składane a przed podlaczeniem sc tez nir mial mocy. Dzis pogrzebiemy i sprawdzimy jeszcze raz kompresje. Aparat jest w normalnej pozycji bez jakis szalenstw

Yotomeczek86
16-06-13, 11:55
To zamiast zająć się problemem założyłeś SC..troszkę nie po kolei jednak. Jak dla mnie sprawdź dobrze rozrząd, aparat zapłonowy oraz luzy zaworowe.. On w ogóle może nie pracuje na jakimś garze i dlatego tak jest ? A to że się gotuje to może być wina czujnika temp - szaleje, lub termostatu bo się nie otwiera. Ostatecznie UPG

Fawor
16-06-13, 12:44
a przed podlaczeniem sc tez nir mial mocy
na prawde profi podejscie...przed rozpoczęciem podnoszenia mocy bez rozbierania silnika do zera, auto musi jeździc jak zdrowa seria! Ogólnie to wróżenie z fusów..pytania o wszytsko i o nic, odpowiedzi też się nie trzymają kupy. Ktoś to musi zobaczyc na żywo, a nie szukać przyczyn na forum.

AltairV
16-06-13, 13:48
Rozrzad. Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko

Yotomeczek86
16-06-13, 14:14
Rozrzad byl ustawiany tyle razy i juz powinien byc dobrze

A jednak... ;)

TomiNeo
16-06-13, 14:19
Palowac to ja go nie palowalem na doladowaniu jeszcze tak naprawde

Czyli jeździłeś na doładowaniu na obecnym setupie?


Rozrzad. Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko

Masz regulowane kółka czy przestawiony był o 1 ząb na kole?

xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 15:32
Woda moze byc wina termostatu. A grzanie sie oleju moze byc w takim stopniu spowodowane temperatura wody? I czemu to nie ma mocy?


raczej tak skoro termostat jest uszkodzony i nie odbija to woda nie ma obiegu i zamiast chlodzic caly uklat to grzeje olej bo nie ma obiegu wody w silniku ale no nie wiem :)

Wojtuuus
16-06-13, 15:34
Rozrzad. Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko

^^

do czasu strojenia nie szalałbym :P

Fawor
16-06-13, 15:34
Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko
tak lekko. O ile? O ciut. ku*wa, widze, że mistrzowie mechaniki i druciarstwa.A w Bserii wystarczy po prostu oba kołka ustawić poziomo..

xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 16:20
z kad wiecie ze rozrzad??

sodemarco
16-06-13, 18:43
Fawor no każdy dłubie na tyle ile umie , nie ma co się stresować własnie po to jest to forum żeby rozwiązywac takie problemy :) Super AltairV że to się tylko rozrząd okazał , wszystkie objawy mineły ? Potrafi mi ktoś napisac dlaczego przez przestawiony rozrząd grzało olej i wode ?

TomiNeo
16-06-13, 19:02
Fawor no każdy dłubie na tyle ile umie , nie ma co się stresować własnie po to jest to forum żeby rozwiązywac takie problemy :) Super AltairV że to się tylko rozrząd okazał , wszystkie objawy mineły ? Potrafi mi ktoś napisac dlaczego przez przestawiony rozrząd grzało olej i wode ?

Zawory otwierają się nie w tym momencie i masz zbyt ubogą mieszankę, tak myślę że to może być. Ale z drugiej strony napisane jest że moc wróciła a nie ma nic o tym ze temperatura jest już w normie.

sodemarco
16-06-13, 19:12
AltairV mógłbys właśnie bardziej szczegółowo opisać jak jest teraz z tym wszystkim , no ale chyba za bardzo ujarany jesteś tym jak to jeździ :)

AltairV
16-06-13, 20:51
Juz jestem ;) wiecie wstyd sie przyznac ale tak po przelozeniu rozrzadu moc wrocila. A temp wody i oleju? Hmmm no naprawde wstyd ; ( zalalem caly plyn w chlodnice, silnik zaciagnal wszystko i potem juz było malo i poprostu nic nie bylo w chlodnicy ; ( wiem wiem no lipa i tyle ; p