Zobacz pełną wersję : b16a1 + sc. grzeje sie i nie ma mocy
Witam. Jest problem. Zlozylem b16a1 z m62. Niby wszystko dziala ale na wolnych jak pochodzil z 15 minut to rośnie temp wody do jakis 3/4 na skali w licznikach z itr i temp oleju rosnie do okolo 120. Wentylator dziala. Samochod niby wkreca sie na obroty ale przy m62 i lekkim kole powinien mega szybko a tak nie jest. Nie ma tez mocy, moje d15b7 szybciej przyspiesza.
Prosze o pomoc
Brak mocy - źle złożony rozrząd ?!
Wysłane z mojego ST26i za pomocą Tapatalk 2
Rozrzad byl ustawiany tyle razy i juz powinien byc dobrze. Moze to uszczelka pod glowica?
xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 00:22
uszczelka pod glowica albo panewki bierze:)
Rozrzad byl ustawiany tyle razy i juz powinien byc dobrze. Moze to uszczelka pod glowica?
JUZ powinno być dobrze? Czyli wcześniej nie bylo? Pytanie czy nie pogięlo zaworów. Strojenie juz było?
Jest wgrana mapa wstepna zeby dojechac na strojenie. Silnik nie byl jezdzony zeby cos sie uszkodzilj raczej. Poprostu jest za mul i sie grzeje
xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 10:19
albo uszczelka pod glowica albo nie wiem termostat nie puszcza i sie grzeje bynajmniej tak pomyslalem
Woda moze byc wina termostatu. A grzanie sie oleju moze byc w takim stopniu spowodowane temperatura wody? I czemu to nie ma mocy?
A może po prostu ma za mało paliwa i przez to nie ma mocy?
Wysłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Miałem kiedyś nieszczelność na uszczelce, objawy podobne.Z chłodnicy schodził płyn w ekspresowym tempie i w silniku miałem mieszankę płynu z olejem.U mnie była biała chmura na wydechu.Jak masz podobnie to na pewno uszczelka.
10 litrow wlane do baku. Wtryski z6. To raczej nie paliwo bo o powinien nie dawac w gornych partiach obrotow. Nawet po odlaczeniu dolotu jest to samo
wtryski z z6 do doladowanego silnika? props!
silnik byl remontowany? zajrzyj co sie dzieje w zbiorniczku wyrownawczym, jak wyglada plyn chlodniczy, jak sytuacja pod korkiem oleju. to, ze nie ma mocy odloz na drugi plan. aha, odloz pieniadze na inne wtryskiwacze.
Ja mam wtryski z evo 560 tylko poprostu na strojenie i tutaj po miescie na przrglad i zbieznosc chcial3m jechac na z6 bo to pierwsze musze zrobic. Przeciez nie jestem żółtodziobem zeby nie wiedziec ze te wtryski nie dadza rady. ARTURO!
AltairV nie odpisałes na pytania wyżej , czy masz białą chumure za autem jak juz zlapie te 120 stopni ?
Ale mi jak wywalilo uszczelke to trzymał moc normalnie tylko dymil i bral plyn chlodniczy...hmm
Po 12 bede przy aucie to sprawdze. Teraz jestem w domu. Bo auto mam 15km z tad
Dziwne bo jedzie gorzej niz kupeta z d15
A przed założeniem doładowania wszystko było w porządku ? Dopiero jak zalozyles zestaw dałeś ogień na tłoki i to sie stało ?
Nie objawy byly podobne. Olej dosyc szybko skakal ale woda nie az tak bardzo. Palowac to ja go nie palowalem na doladowaniu jeszcze tak naprawde
Arturze czemu w takim razie nie zrobiłes tych usterek przed zalozeniem SC , przeciez to robota głupiego za przeproszeniem. Termostat jest git ? Może to dwie rownoległe usterki poprostu , tylko wtedy co z olejem ? Napisz czy masz chmure dymu za autem , jak mi ****al termostat wlasnie temperatura skakala tak do 3/4 - 4/5 skali a przy upg leciala w góre na maxa i plyn sie aż gotował.
Rozrzad jak jest przestawiony to tez przeciez potrafi przesadnie dymic. A zapłon to musiałby być chyba aparat skrecony na maxa ale Artur chyba bys tego nie zrobil.
Wiesz cale auto jest od nowa składane a przed podlaczeniem sc tez nir mial mocy. Dzis pogrzebiemy i sprawdzimy jeszcze raz kompresje. Aparat jest w normalnej pozycji bez jakis szalenstw
Yotomeczek86
16-06-13, 11:55
To zamiast zająć się problemem założyłeś SC..troszkę nie po kolei jednak. Jak dla mnie sprawdź dobrze rozrząd, aparat zapłonowy oraz luzy zaworowe.. On w ogóle może nie pracuje na jakimś garze i dlatego tak jest ? A to że się gotuje to może być wina czujnika temp - szaleje, lub termostatu bo się nie otwiera. Ostatecznie UPG
a przed podlaczeniem sc tez nir mial mocy
na prawde profi podejscie...przed rozpoczęciem podnoszenia mocy bez rozbierania silnika do zera, auto musi jeździc jak zdrowa seria! Ogólnie to wróżenie z fusów..pytania o wszytsko i o nic, odpowiedzi też się nie trzymają kupy. Ktoś to musi zobaczyc na żywo, a nie szukać przyczyn na forum.
Rozrzad. Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko
Yotomeczek86
16-06-13, 14:14
Rozrzad byl ustawiany tyle razy i juz powinien byc dobrze
A jednak... ;)
Palowac to ja go nie palowalem na doladowaniu jeszcze tak naprawde
Czyli jeździłeś na doładowaniu na obecnym setupie?
Rozrzad. Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko
Masz regulowane kółka czy przestawiony był o 1 ząb na kole?
xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 15:32
Woda moze byc wina termostatu. A grzanie sie oleju moze byc w takim stopniu spowodowane temperatura wody? I czemu to nie ma mocy?
raczej tak skoro termostat jest uszkodzony i nie odbija to woda nie ma obiegu i zamiast chlodzic caly uklat to grzeje olej bo nie ma obiegu wody w silniku ale no nie wiem :)
Rozrzad. Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko
^^
do czasu strojenia nie szalałbym :P
Przekrecilismy lekko kolko na ssacym i jest okej. Zap.....dala nieziemsko
tak lekko. O ile? O ciut. ku*wa, widze, że mistrzowie mechaniki i druciarstwa.A w Bserii wystarczy po prostu oba kołka ustawić poziomo..
xxxCHADZIAxxx
16-06-13, 16:20
z kad wiecie ze rozrzad??
Fawor no każdy dłubie na tyle ile umie , nie ma co się stresować własnie po to jest to forum żeby rozwiązywac takie problemy :) Super AltairV że to się tylko rozrząd okazał , wszystkie objawy mineły ? Potrafi mi ktoś napisac dlaczego przez przestawiony rozrząd grzało olej i wode ?
Fawor no każdy dłubie na tyle ile umie , nie ma co się stresować własnie po to jest to forum żeby rozwiązywac takie problemy :) Super AltairV że to się tylko rozrząd okazał , wszystkie objawy mineły ? Potrafi mi ktoś napisac dlaczego przez przestawiony rozrząd grzało olej i wode ?
Zawory otwierają się nie w tym momencie i masz zbyt ubogą mieszankę, tak myślę że to może być. Ale z drugiej strony napisane jest że moc wróciła a nie ma nic o tym ze temperatura jest już w normie.
AltairV mógłbys właśnie bardziej szczegółowo opisać jak jest teraz z tym wszystkim , no ale chyba za bardzo ujarany jesteś tym jak to jeździ :)
Juz jestem ;) wiecie wstyd sie przyznac ale tak po przelozeniu rozrzadu moc wrocila. A temp wody i oleju? Hmmm no naprawde wstyd ; ( zalalem caly plyn w chlodnice, silnik zaciagnal wszystko i potem juz było malo i poprostu nic nie bylo w chlodnicy ; ( wiem wiem no lipa i tyle ; p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.