Zobacz pełną wersję : mam pytanko ? d16y7
witam jestem troche zielony w tych sprawach i chce sie poradzić:) wiedz mam silnik d16y7 i myśle nad wymianą kolektorów na te z d16z6 i tu sie rodzi pytanko : ile mozna zyskać km i nm przez tą operacje?czy jest trudna wymiana tych koletkorów ? czy trzeba stoić coś po tym ?
wiem ze też dolot tez muszę zmienić na homemode:)
ile mozna zyskać km i nm wszystko zależy od stanu silnika jak silnik trup to nawet głowica z6 mu nie pomoże nic nie trzeba zmieniać elektryka p&p pasować będzie . wydechowy też pasuje bez żadnych problemów.
stroić ? wydaje mi się to bez sensu ale możesz :)
jak będzie elektryka pasowac skoro ssący z z6 jest na obd1 a d16y7 jest na obd2 ?
Chyba że masz na myśli kolektor wydechowy, to fakt, wszystko pasi p&p.
Starstruck
30-04-13, 21:37
jak będzie elektryka pasowac skoro ssący z z6 jest na obd1 a d16y7 jest na obd2 ?
Chyba że masz na myśli kolektor wydechowy, to fakt, wszystko pasi p&p.
Pasuje, tylko przekłada "graty" ze swojego (przepustnicę, wtryski)
A to nawet nie wiedziałem, dzięki za sprostowanie :D
To już wiem że bez komplikacji będzie pasować,ale czy dam radę sam czy pojechać do mechanika?a jeszcze jedno ile km i nm zyskam po tej przekładce?
Kumplowi w d14 załozyłem kolektor z b7 godzina zabawy i nie to auto:) fakt byly problemy z wolnymi obrotami ale to przez zapowietrzony uklad chlodzenia. Ogólnie sprawa prosta i dobry mod sam ogarniesz pod warunkiem ze masz kompletny kolektor.Dziury po krokowym zaślepiasz, przepustnice zostawiasz swoja. wezyki wodne trzeba dopasowac, wtryski y7 zostawiasz na listwie z z6.czujnik temp powietrza mozesz przelutowac i zostawic ten z6 o ile bedzie w komplecie jak nie to pakujesz swój w dolot.
Koledzy podłącze się, potrzebuję sprostowanie lub potwierdzenie do y7 kolektor ssący z y8 pasuje p&p? Też jest na OBD2 i wystarczy podpiąć ? i przykręcić śruby?
Jak masz kolektor y8 bez zimnego startu to podejdzie ale moim skromnym zdaniem to za duzo powietrza dostanie silnik i bez innych modów i strojenia szkoda go zakładac. b7/z6 wystarczy
j.w
Wystarczy B7, wkładając Z6/Y8 popsujesz sobie dół, którym D14 i tak nie jedzie zbytnio
planuje mini me na y8, tzn. głowice wsadzić od y8 ale na początek chciałem zacząć od kolektora. Co może się z dołem stać? Pierścienie? Korby ?
Starstruck
01-05-13, 18:43
Chodzi o dolny zakres obrotów, że będzie większym mułem niż jest obecnie.
aaa, nie skojarzyłem, zdążyłem się przyzwyczaić, że na niskich to nie ma jazdy... ;p
ze swojego doswiadczenia powiem tak lepiej zrobic swap y8 niz tak skladac po trochu,slupek sprzedac jesli jest w dobrej kondycji. teraz go na kolektorze dojedziesz pozniej glowica dojdzie i wszystko sie sypnie...
Mini me na Z6 spowoduje podobny efekt ?
Przelicz sobie i wyjdzie ci ze lepiej wsadziec kompletne y8 i miec te 130 koni niz dlubac głowica + obróbka uszczelki śruby głowicy sama przejsciówka odb1 okolo 150 zł do tego jeszcze robocizna bo pewnie sam tego nie bedziesz składał a wyciagnac i wsadzic silnik to pestka:) wtyczki podpiac i jazda
Przy zmianie silnika policz
Silnik
Remont
Swap
Tapatalk
Przy zmianie silnika policz
Silnik
Remont
Swap
Tapatalk
po co remont? kupuje słupek który smigał z automatem jedynie co to olej i rozrząd. kwestia swapu to jak kolega wie w która strone odkreca i zakreca sie sruby to sobie poradzi
Czyli bułka z maslem. Bo silniki przy automacie to same igly a swapa to kazdy zrobi :D
Tapatalk
Czyli kolega jak zakupił honde to odrazu remont blachy i silnika robił? ja jak z kumplem kupowalem swap to nie pierwszy lepszy sprawdziłem kompresje przewiozlem sie. Jak sie ma blade pojecie o mechanice dwuch kumpli do pomocy to swap nie jest niczym trudnym zwlaszcza ze nie rusza się wiazki.Osobiscie przekladałem wiazke z anglika na europe i wtedy mozna mowic o jakimś skomplikowaniu
A nie sory kolega kupił 10 letnie auto 105 tys przebiegu po dwuch właścicielach pewnie jeszcze zimy nie widziało olej zmieniany co 3 tys km krecony do 3.5 tys. Jest ryzyko jest zabawa osobscie wole wsadzic caly silnik niz dlubac motor zeby uzyskac 25 koni wiencej...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.