Zobacz pełną wersję : D14Z1 na rozgrzanym silniku gaśnie na wolnych, brak mocy, duże spalanie
Witam. Od jakiegoś czasu mam mega problem z moją ej9. Silnik D14Z1. Auto na zimnym silniku sprawuje się dobrze, po rozgrzaniu czuć spadek mocy (muł), po wysprzęgleniu w trakcie jazdy obroty spadają prawie na 0 (rzadko ale zgaśnie). Spalanie przy spokojnej jeździe do 3tys obrotów bardzo duże. Za 100zł jakieś 130km. Wcześniej robiłem dużo więcej kilometrów w takim trybie jazdy. Dodam że check nie świeci. Podejrzewam pierwszą sondę lambda ale chciałbym mieć to potwierdzone przez kogoś jeszcze :)
Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc.
A samodiagnostyka coś wykazuje??
samodiagnostyka nic nie pokazywała. Problem ze spadającymi obrotami ustał samoistnie. Polepszyła się również dynamika jazdy. Nic nie działałem w temacie a problem ustąpił, mam nadzieje że na stałe :) Na KTSie wszystkie wartości rzeczywiste czujników w normie, lambda 0,96.
piotreek23
23-04-13, 14:35
Może jakąś lewą wache nalałeś?
Jakby co mam kompletna glowice Z1 po pieniadzach.
Vtec-e si?
Witam. Po ok 500km problem powrócił. Obroty na rozgrzanym silniku znów spadają praktycznie na zero, śmierdzi paliwem i auto zamulone. Ktoś coś pomoże ??
Za 100zł 130km?!!!! stary sprawdz dokładnie cały ukł.paliwowy,jak czuc benz.to moze Ci gdzies bokiem spier....no wiesz...
Po diagnostyce i usunięciu błędów problem ustał ale check zaświecił po ok 4km. Podobno uszkodzona pierwsza sonda
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.