mickar
18-04-13, 18:27
Mam taki problem, że przy pełnym gazie na 1 i 2 biegu:
- obrotomierz lata po skali jak poparzony (góra - dół - góra - dół)
- wydech strzela i parska
Na wyższych biegach problem w zasadzie znika. Sporadycznie na 3 biegu zgubi jeszcze zapłon.
Ryś stwierdził, że aparat zapłonowy się poddał i wrzuca złą mapę przy bucie na pierwszych dwóch biegach.
Przy umiarkowanie dynamicznej jeździe, problemy nie występują.
Wszystko na seryjnym osprzęcie (świece, kable, aparat zapłonowy, cewka itp)
D16Z6(vitara, eagle), strojony przez Rysia do 1.1bar
Może któryś z Panów, miał juz podobne doświadczenia i posłuży radą. Bo chciałbym w miarę precyzyjnie zlokalizować przyczynę przed wymianą całego osprzętu ;)
Jeszcze pytanko uzupełniające, jakie świece irydowe zastosować. Odpowiednik seryjnych NGK BKR6EIX-11, czy o stopień zimniejsze BKR7EIX-11 (co zalecają na swoich forach hamburgery)?
Z góry dzięki za wszelkie próby pomocy
- obrotomierz lata po skali jak poparzony (góra - dół - góra - dół)
- wydech strzela i parska
Na wyższych biegach problem w zasadzie znika. Sporadycznie na 3 biegu zgubi jeszcze zapłon.
Ryś stwierdził, że aparat zapłonowy się poddał i wrzuca złą mapę przy bucie na pierwszych dwóch biegach.
Przy umiarkowanie dynamicznej jeździe, problemy nie występują.
Wszystko na seryjnym osprzęcie (świece, kable, aparat zapłonowy, cewka itp)
D16Z6(vitara, eagle), strojony przez Rysia do 1.1bar
Może któryś z Panów, miał juz podobne doświadczenia i posłuży radą. Bo chciałbym w miarę precyzyjnie zlokalizować przyczynę przed wymianą całego osprzętu ;)
Jeszcze pytanko uzupełniające, jakie świece irydowe zastosować. Odpowiednik seryjnych NGK BKR6EIX-11, czy o stopień zimniejsze BKR7EIX-11 (co zalecają na swoich forach hamburgery)?
Z góry dzięki za wszelkie próby pomocy