Zobacz pełną wersję : Przekładnia kierownicza w 5D VTi '99.
cieknie od wspomagania, wedlug serwisu jest uszkodzona przekladnia kierownicza - nowka okolo 5 tysiakow
czy przekladnia od slabszej wersji bedzie pasowala? jest ktos w Lodzi kto zajmuje sie naprawa?
w lodzi moge ci polecic zaklad pt. :
"Vtec" Krzysztof Urbaniak
92-318 Łódź, al. Piłsudskiego 135
tel. 042 676 78 08
tam ci powiedza co i jak.
z tego co sie orienyuje to przekladnia na pewno ma krotszy skok,(mniej sie kola skrecaja w VTI niz w slabszych wersjach)
z tego co sie orienyuje to przekladnia na pewno ma krotszy skok,(mniej sie kola skrecaja w VTI niz w slabszych wersjach)
Skok ten sam tylko przełożenie inne.
Skok ten sam tylko przełożenie inne.
haha, wlasnie nie... jak by tak bylo juz bym mial maglownice od VTI
chodzi o to ze skok jest mniejszy, z tego co wiem jest to ze wzgledu na przeguby i wieksza sile(Nm) przy skreconych kolach przeguby mogly by poleciec. a z wlasnych obserwacji, wiem ze po opuszczeniu autka, przy maksymalnym skrecie zjezdzajac z kraweznika,, drazek kierowniczy uderzal o jakies element podwozia :/ moze too tez z tego powodu.
Skok ten sam tylko przełożenie inne.
haha, wlasnie nie...
To mnie zaskoczyłe, nie wiedziałem :speszony: a zawsze zastanawiałem sie jak można jedzić VTI które jest jeszcze bardziej czułe niż zwykły Civic, a jednak nie jest bardziej czułe tylko... ograniczone :d
To mnie zaskoczyłe�, nie wiedziałem :speszony: a zawsze zastanawiałem sie jak można je�dzić VTI które jest jeszcze bardziej czułe niż zwykły Civic, a jednak nie jest bardziej czułe tylko... ograniczone :d
ja kiedys sie interesowalem tematem, bo chcialem zeby ,mniej krecic kierownica(dobre do robienia szybkich kontr) ale znajomy mial VTI i mowil ze trodno sie zawraca i ze roznica jest.
Mysle ze na 100% opowie nam swoje wrazenia jakis wlasciciel VTI, najlepiej majacy porownanie do zwyklej wersji. Moze Tomek Gruszka, nam cos powie... ??
Nie zglebialem dokladnie tematu, ale moge powiedziec, ze roznica jest mocno zauwazalna, bo ten promien skretu w VTi jest duzo wiekszy. Tuz po kupnie wyjezdzalem z garazu (dojazd do sciany i nawrotka w lewo na pochylnie) w miare raznie i malo co nie obtarlem zderzaka... Powoli sie przyzwyczajam.
Co do "czulosci" ukladu kierowniczego, to wydaje mi sie, ze nie ma roznicy.
jest ktos w Lodzi kto zajmuje sie naprawa?
Mi regenerowali przekladnie w: Przekładnie Łubinowa
Jan Pietrucha
94-213 Łódź, ul. Łubinowa 13
tel. (042) 634-79-97
Moge ich polecic. Od 2 lat auto smiga bez problemu. Znalazlem tez inna firme:
http://maglownice.polskareklama.pl/
Wedlug mnie jezeli robisz auto pod siebie to nie oplaca sie wkladac uzywki. Lepiej zrobic raz a dobrze!
doklanie promien skretu jest duzo wiekszy.......wlasnie ze wzgledu na Nm, zeby przeguby sluzyly dlugi czas :)
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
A tak poza tym to ja proponuję regenerację. Za te same pieniądze, co używka mam gwarancję (co prawda na rok, ale za to MAM), a nie niepewność stanu używanej.
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
A tak poza tym to ja proponuję regenerację. Za te same pieniądze, co używka mam gwarancję (co prawda na rok, ale za to MAM), a nie niepewność stanu używanej.
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
faktycznie...
patrzac na hondapl.org (choc tam duzo bledow) civici maja 3,48 obr(od oporu do oporu) a 1,8 i 1,6 ale tylko SR maja 3,23 obr
http://www.hondapl.org/civic5d/danetech/5D96-98.gif
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
faktycznie...
patrzac na hondapl.org (choc tam duzo bledow) civici maja 3,48 obr(od oporu do oporu) a 1,8 i 1,6 ale tylko SR maja 3,23 obr
http://www.hondapl.org/civic5d/danetech/5D96-98.gif
1.6iSR przed liftem ponoc tak mial, ale ze 2.0iTD tez, to nie wiedzialem. Ciekawe czy tak jest faktycznie, czy to blad w tabeli?
1.6iSR przed liftem ponoc tak mial, ale ze 2.0iTD tez, to nie wiedzialem. Ciekawe czy tak jest faktycznie, czy to blad w tabeli?
spoko dzieki wszystkim za pomoc, zdecyduje sie chyba na Przedzalniana; po naprawie opisze wrazenia :)
Potwierdze tylko wypowiedzi Gruszki i Adamosa, różnica jest maksymalnym odchyleniu. Czułość jest taka sama. Chodzi o to jak już koledzy pisali, żeby nienadwyrężać przegubów. I efekt jest chyba zamierzony bo u mnie przy 190kkm przeguby są w stanie idealnym. zero luzów, co przy mocy powyżej 170KM i napedzie na przód jest warte odnotowania.
Myśle że w 2.0iTD też tak mogłobyć, bo niby Nm ma więcej niż VTi....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.