tomkilla
10-04-13, 10:16
Moja Hania Civic V na gaźniku jest autem prawie bezawaryjnym. Zdarzyły jej się jednak wpadki:
- Niedociągnięta śruba na zaworze przy baku LPG przez co odłączony został dopływ benzyny jak i gazu. Ta śruba to minus elektrozaworów i przełącznika (I gen gazu).
- Dojeżdżając do ronda, wysprzęgliłem auto po czym zgasło i już nie uruchomiło. Dobrze, że to było niedaleko więc byłem holowany przez mamę. Padł moduł zapłonowy. Kupiłem używkę na zamianę, ma ona jednak już żółtą kropkę farby co może oznaczać, że jest już wysłużona i sytuacja może się powtórzyć.
- Regenerując parownik włożyłem zamienniki membran, wynikiem tego jest niewielka nieszczelność i to że auto musi chwilę pokręcić zanim odpali, na zimno pali dobrze (stawiam, że to wina parownika).
I teraz do sedna, żeby zminimalizować ryzyko unieruchomienia auta na trasie planuje kupić i wymienić:
(ceny z katalogu Inter Cars, jedne z tańszych producentów)
Napinacz rozrządu - 85 zł
Pasek rozrządu - 66 zł
Pasek klinowy - 27 zł
Moduł zapłonowy ~ 250 zł (czy ktoś wie gdzie można dostać nowy moduł do silnika d13b2 firmy najlepiej HITACHI, w sklepie kiedyś sprzedawca powiedział mi cenę 250 zł ale mam przypuszczenia, że zamówiłby moduł niepasujący, w intercarsie nie mogłem znaleźć modułu takiego jak mój patrząc na zdjęciahttp://img17.imageshack.us/img17/9288/42022857.jpg)
Pompa wody - 140 zł
Filtr gazu - 5 zł
Razem: 573 zł
Czy dodalibyście do tej listy coś jeszcze? Świece są ok i olej też.
- Niedociągnięta śruba na zaworze przy baku LPG przez co odłączony został dopływ benzyny jak i gazu. Ta śruba to minus elektrozaworów i przełącznika (I gen gazu).
- Dojeżdżając do ronda, wysprzęgliłem auto po czym zgasło i już nie uruchomiło. Dobrze, że to było niedaleko więc byłem holowany przez mamę. Padł moduł zapłonowy. Kupiłem używkę na zamianę, ma ona jednak już żółtą kropkę farby co może oznaczać, że jest już wysłużona i sytuacja może się powtórzyć.
- Regenerując parownik włożyłem zamienniki membran, wynikiem tego jest niewielka nieszczelność i to że auto musi chwilę pokręcić zanim odpali, na zimno pali dobrze (stawiam, że to wina parownika).
I teraz do sedna, żeby zminimalizować ryzyko unieruchomienia auta na trasie planuje kupić i wymienić:
(ceny z katalogu Inter Cars, jedne z tańszych producentów)
Napinacz rozrządu - 85 zł
Pasek rozrządu - 66 zł
Pasek klinowy - 27 zł
Moduł zapłonowy ~ 250 zł (czy ktoś wie gdzie można dostać nowy moduł do silnika d13b2 firmy najlepiej HITACHI, w sklepie kiedyś sprzedawca powiedział mi cenę 250 zł ale mam przypuszczenia, że zamówiłby moduł niepasujący, w intercarsie nie mogłem znaleźć modułu takiego jak mój patrząc na zdjęciahttp://img17.imageshack.us/img17/9288/42022857.jpg)
Pompa wody - 140 zł
Filtr gazu - 5 zł
Razem: 573 zł
Czy dodalibyście do tej listy coś jeszcze? Świece są ok i olej też.