rem1k
05-04-13, 15:02
Witam
1. Pusciły mi uszczelki pod zaworem VTEC wiec dobralem sobie i zamowilem w ASO, przy odbiorze okazalo sie ze komputer "sam" zmienil numer tej mniejszej uszczelki pod solenoid i przyszla wersja bez "sitka". Musiałem zalozyc bo tamta juz sie nie nadawala. Uszczelka jest identyczna, tylko bez sitka. Zamowic ta z sitkiem czy moze tak zostac? Jest szczelnie i VTEC sie wlacza.
2. Czy mozna jezdzic z klepiacymi kasownikami VTECa? Nie jest to moze jakos strasznie denerwujace ale je slychac. Wymiana wymaga jakiejs szczegolnej wiedzy albo narzedzi? Nie jestem kiep jezeli chodzi o mechanike ale jak mam cos zepsuc to wole oddac w dobre rece:)
3. Mialem ogromny wyciek. Zaczelo sie zaraz przed swietami wiec musialem jakos przejezdzic te kilka dni. Jezdzilem maks do 2 tys.obr ale i tak przez ten czas olej spadl z poziomu maks. do ponizej minimum. Czy cos oprocz strat oleju i kilkudziesieciu plam na polbrukach:) moglo sie stac?
1. Pusciły mi uszczelki pod zaworem VTEC wiec dobralem sobie i zamowilem w ASO, przy odbiorze okazalo sie ze komputer "sam" zmienil numer tej mniejszej uszczelki pod solenoid i przyszla wersja bez "sitka". Musiałem zalozyc bo tamta juz sie nie nadawala. Uszczelka jest identyczna, tylko bez sitka. Zamowic ta z sitkiem czy moze tak zostac? Jest szczelnie i VTEC sie wlacza.
2. Czy mozna jezdzic z klepiacymi kasownikami VTECa? Nie jest to moze jakos strasznie denerwujace ale je slychac. Wymiana wymaga jakiejs szczegolnej wiedzy albo narzedzi? Nie jestem kiep jezeli chodzi o mechanike ale jak mam cos zepsuc to wole oddac w dobre rece:)
3. Mialem ogromny wyciek. Zaczelo sie zaraz przed swietami wiec musialem jakos przejezdzic te kilka dni. Jezdzilem maks do 2 tys.obr ale i tak przez ten czas olej spadl z poziomu maks. do ponizej minimum. Czy cos oprocz strat oleju i kilkudziesieciu plam na polbrukach:) moglo sie stac?