Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d16z6 Turbo Graty

Strony : [1] 2

sodemarco
18-03-13, 16:21
Witam , z góry pisze ze wiem ze sa wątki podobnego typu tylko problem jest nastepujacy ze nie chcialbym komus sie wtracac w projekt gdyz moj przypadek jest specyficzny (UWAGA!). Jestem amatorem ktory nie ma dwoch lewych rąk i wszystko ogarniam sam z kolegami , czy jest to zly pomysl , czy silnik wybuchnie czy nie lepiej bedzie oddac do tunera - prosze sie nie rozwodzic na ten temat.
W maju będzie zakładany soft do mojej d16z6 i potrzebuje pomocy przy tym projekcie , mianowicie udało mi się skompletowac :
-Turbo td04HL-13G - stan igła ( byłem u panów od regenercji i pytali sie gdzie cos takiego kupiłem ;) )
-Intercooler z fmic.pl 550x140x65mm
-Kolektor Baran z allegro z wyjsciem na zewnetrzny wg
-Wskaźnik boost AG ( bedzie jeszcze egt , temperature oleju i cisnienie będe chcial zrobic na UKP )
-Podstawke pod filtr oleju AG
-Mam jeszcze mbc ale to kompletna tandeta jest jakas imo ( dostalem gratis )
Wiec to tyle , teraz pytania :
-Całośc chce zrobic na kwasówce 60mm , spawacz jest , materiały w drodze , czy zostawic seryjny DV czy go zaslepic i wstawic blow off'a ?
-Czy bawic sie z mbc czy doładowanie zostawic takie jak daje wg ( 0.5b jesli zle pisze prosze mnie naprostowac )
-Smarowanie turbiny , jestem w trakcie poszukiwania przewodu zasilajacego , spływ grawtacyjny do miski , turbina nie bedzie chlodzona ciecza.
-Wtryski ? Nie wydolą z tego co się orientuje wiec chcialbym zaadaptowac z h22 - bede potrzebowal resistor box zgadza sie ?
Co pominąłem , czego nie uwzględniłem , co napisałem źle ?
Z góry dziekuje za wyrozumiałość i waszą pomoc :)

Michalll_1991
18-03-13, 16:54
- turbo 13. , ja bym dał wieksza(15,16)
- kolektor wzmocnij odrazu bo lubią pękać, jakies wzmocnienie od flanszy kolektora do flanszy głowicy
- przy przewodzie do smarowania zwróć uwage na restryktor czy jest w turbo czy trzeba dać na przewodzie, poczytaj