Zobacz pełną wersję : V gen - stabilizatory i wachacze tylne
Witajcie ziomki!
Chciałbym Was zapytać jakie są różnice w zawieszeniach w V generacji w różnych silnikach. Chodzi mi konkretnie o silniki 1.3 i 1.5. Jakie są pomiędzy nimi różnice? Czy te najsłabsze tez miały z tyłu stabilizator jak VTI? Czy jest ewentualnie miejsce na jego montaż?
Druga sprawa - w jakich wersjach występowały wachacze dostosowane do amortyzatorów z widełkami a w jakich wachacze z rozcięciem na oczko z tulejką w amorku?
Z tego co wiem to inne zawieszenie maja tylko najmocniejsze wersje. Rozporka przednia gorna, rozpurka na dole przy maglownicy, tylny stabilizator. Zeby zalozyc do slabszej wersji stabilizator musisz albo kupic wachacze z otworami na przykrecenie stabilizatora albo je wywiercic.
Czyli w nadwoziu są fabrycznie otwory pod stabilizator jak nawet nie ma montowanego go seryjnie?
Witajcie ziomki!
Chciałbym Was zapytać jakie są różnice w zawieszeniach w V generacji w różnych silnikach. Chodzi mi konkretnie o silniki 1.3 i 1.5. Jakie są pomiędzy nimi różnice? Czy te najsłabsze tez miały z tyłu stabilizator jak VTI? Czy jest ewentualnie miejsce na jego montaż?
Druga sprawa - w jakich wersjach występowały wachacze dostosowane do amortyzatorów z widełkami a w jakich wachacze z rozcięciem na oczko z tulejką w amorku?
stabilizator był w mocniejszych wersjach (d16z6/b16a2)
widełki-5gen
tulejka - angliki
Czyli w nadwoziu są fabrycznie otwory pod stabilizator jak nawet nie ma montowanego go seryjnie?
tak
Dzięki wielkie za odpowiedź! :aloha:
skolopendra
14-04-08, 22:45
własnie sie zastanawiam czy by sobie nie zafundować stabilizatora z b18 na tył oczywiście razem z wahaczem :)
robił ktoś tak w 6 gen? ciekawi mnie czy odczuje poprawę na szybkich zakrętach??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.