Siepek
17-02-13, 12:56
witam
Potrzebujesz z silnika D16A6 lub D16Z2 (PM6):
kolektor ssący kompletny (wtryski, przepustnica, przewody, silnik krokowy)
komputer (ECU)
aparat zapłonowy
rezystor od wtrysków
MAP sensor
jeden wąż chłodniczy przy kolektorze ssącym (taki wygięty, chyba od ogrzewania)
rura dolotowa
uszczelka pod kolektor ssący (nowa)
Dodatkowo dobrze mieć :
- "trochę" wiązki od silnika na wielopunkcie by mieć wtyczki
- linkę gazu od D16
- mocowanie kolektora ssącego (choć można spokojnie jeździć bez niego)
- uszczelka pod przepustnicę, beznyna ekstrakcyjna żeby poczyścić kolektor
- cynę, lutownicę i koszulki termokurczliwe
wiec pytanie mam od d15b7 jest wiecej roboty niz w z tych silnikow i mniej zabawy z tymi wiazkami??? i czy potrzebuje sonde lambda do tego prosze pomoc mi w tym ?? pozdrawiam
Potrzebujesz z silnika D16A6 lub D16Z2 (PM6):
kolektor ssący kompletny (wtryski, przepustnica, przewody, silnik krokowy)
komputer (ECU)
aparat zapłonowy
rezystor od wtrysków
MAP sensor
jeden wąż chłodniczy przy kolektorze ssącym (taki wygięty, chyba od ogrzewania)
rura dolotowa
uszczelka pod kolektor ssący (nowa)
Dodatkowo dobrze mieć :
- "trochę" wiązki od silnika na wielopunkcie by mieć wtyczki
- linkę gazu od D16
- mocowanie kolektora ssącego (choć można spokojnie jeździć bez niego)
- uszczelka pod przepustnicę, beznyna ekstrakcyjna żeby poczyścić kolektor
- cynę, lutownicę i koszulki termokurczliwe
wiec pytanie mam od d15b7 jest wiecej roboty niz w z tych silnikow i mniej zabawy z tymi wiazkami??? i czy potrzebuje sonde lambda do tego prosze pomoc mi w tym ?? pozdrawiam