Zobacz pełną wersję : Zrywa i szarpie! Pomocy! 75 -> 90 KM.
Witam!
Jestem początkujący na forum.
Mam problem za swoim samochodem, jest to Honda Civic 96r. 1.4i 75 km kod silnika D14A5. Otóż po ściągnięciu tej uszczelki=zwężki przed kolektorem ssącym, pod przepustnicą stało się coś dziwnego. Zresetowałem komputer tylko nie wiem czy w dobry sposób bo ściągnąłem minus na 15 minut (te 15 min to stąd że się zająłem inną robotą i zapomniałem) a potem założyłem kleme i włączyłem silnik i on tam na wolnych się uspokoił, poczekałem do włączenia wentylatora i wyjechałem.
Ale gdy wciskałem gaz to auto mi się dusiło=mało paliwa chyba w stosunku co do powietrza chyba ja się nie znam. No i nie wiem co robić. Jest strasznie słaby. To było wczoraj a dziś przejechałem się do centrum miasta i z powrotem i ledwo dojechałem bo taki słaby i dalej go dusi. Gazu mogę używać minimalnie bo jak wcisnę więcej to dusi.
Proszę pomóżcie bo nie wiem co jak i gdzie??
Może coś nie tak z tym resetem??
Windykator
14-11-07, 09:33
Może coś nie tak z tym resetem??
ściągnąłem minus na 15 minut
:agent:
reset robisz tak:
Wyciągasz bezpiecznik (jaki to Ci zaraz Gruszka powie :) ) czekasz parę minut i wsadzasz go znowu. Odpalasz auto i czekasz aż się włączy wiatrak, przy tej tempereturze, będzie to ok 20min, gasisz auto.
A teraz zapnij pasy, włącz światła i zapier**** gdzieś kilkanaście kilometrów dociągając do czerwonego pola :)
także najlepiej zrobić to gdy gdzieś się wybierasz, no i pamiętaj,że przed resetem silnik musi być zimny.
Na przyszłość pamiętaj,że jest opcja :szukaj: , ale chwilowo nie działa, więc Ci darujemy ;)
dzięki za odpowiedź ale ja nie wiem który bezpiecznik mam wyciągnąć bo mam bezpiecznik back up 7,5 A ale jak go wyciągnąłem na 1min to zegarka nie wyzerowało.
I mam jeszcze bezpiecznik ECU ale 15 A
Bezpiecznik do resetu to BACK UP 7.5A, ale reset moim zdaniem nic Ci nie pomoze. Odmulenie z 75KM na 90KM nie polega na samym wyciagnieciu zwezki, tylko na zastapieniu jej papierowa oryginalna uszczelka, ktora kupuje sie w ASO za smieszne pieniadze. Do silnika D14A5 kupuje sie uszczelke od D14A2. Silnik nie powinien sie juz dlawic i wtedy mozna myslec o resecie, ktory tu pieknie opisal Misiek.
Pozdrawiam i czekam na opis czy pomoglo,
Gruszka
PS. Zdjecie klemy tez powoduje reset ECU.
ja wymontowałem tamtą uszczelkę i zamontowałem nową z salonu hondy papierową
i teraz po tym zastąpieniu uszczelki=zwężki samochód nie chce mi iść.
To w końcu który bezpiecznik mam wyciągnąć??
Z tego co pamietam, w przypadku takiego dlawienia jak opisujesz, bedzie trzeba zrobic w tej papierowej uszczelce jeszcze jeden maly otwor. Jak znajde chwile, to poszukam linka do odpowiedniego tematu i tu wrzuce. A jesli Ty masz chwile, to w tym dziale powinien byc ten temat, tylko wyszukiwanie chwilowo nie dziala i trzeba szukac "recznie". Mozesz oczywiscie sprobowac jeszcze raz zresetowac kompa i pojezdzic po prostu jakis czas, moze sie wszystko samo ulozy.
Jesli chodzi o bezpiecznik, to wyraznie Ci chyba napisalem: BACK UP 7.5A? Znajdziesz go pod maska.
Pzdr.
AAA teraz jak zrobiłem jeszcze raz reset kompa to w przedziale 2 do 3 tysięcy obrotów jest taka turbodziura jak w diesla ja gniotę a on się dławi a jak dojdzie do 3 powyżej 3 tys. i potem depne to idzie
Gdy jest włączone ssanie to wszystko jest ok ale jak się zagrzeje to już jest gorzej.
[ Dodano: Sro 14 Lis, 2007 ]
Dzięki wszystkim ale znalazłem rozwiązanie, otóż oryginalna uszczelka nie ma jednego małego otworu jaki jest w metalowej uszczelce=zwężce.
Pozdrawiam i dzięki!!
He he he po nitce do kłebka....
sory nie chce zakladac nowego tematu podepnie sie skoro jest juz zaczety, do D14A7 pasuje z D14A2 ta uszczelka ? i nie moge znalezc na forum instrukcje montazu tej uszczelki konkretnie do tego modelu, bo to jest dosc duzo inaczej niz w D14A2 :> ma ktos cos moze ? bo niechcialbym bez jakiegos przygotowania to zrobic.
do D14A7 pasuje z D14A2 ta uszczelka
Z D14A8 bedzie pasowac.
Witam!
Jeżeli można, to też chciałbym zadać pytanie dotyczące "odmulania" silnika. Przeczytałem chyba wszystko co jest na forum poświęcone temu zagadnieniu ale nie spotkałem informacji
o zwiększaniu mocy silnika D14Z3. W miejscu, w którym w innych silnikach, zamontowana jest
uszczelka ze zwężką, to w tym silniku jest zamontowana metalowa płytka z króćcem, na który nałożony jest wąż gumowy. Przyznam się, że nie rozkręcałem jeszcze tego elementu, więc nie wiem czy jest tam jakaś zwężka, czy nie. W serwisie Hondy powiedziano mi, że w tym silniku nie ma zwężki, i żeby zwiększyć jego moc konieczna jest wymiana całego komputera. Gdyby któryś z szanownych kolegów, miał jakieś doświadczenie akurat z tym silnikiem to będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Poniżej zamieściłem zdjęcie tego elementu, o którym mowa.
http://images27.fotosik.pl/113/47a14e4f63b00ece.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.