Zobacz pełną wersję : Zrywa i szarpie! Pomocy! 75 -> 90 KM.
Witam!
Jestem początkujący na forum.
Mam problem za swoim samochodem, jest to Honda Civic 96r. 1.4i 75 km kod silnika D14A5. Otóż po ściągnięciu tej uszczelki=zwężki przed kolektorem ssącym, pod przepustnicą stało się coś dziwnego. Zresetowałem komputer tylko nie wiem czy w dobry sposób bo ściągnąłem minus na 15 minut (te 15 min to stąd że się zająłem inną robotą i zapomniałem) a potem założyłem kleme i włączyłem silnik i on tam na wolnych się uspokoił, poczekałem do włączenia wentylatora i wyjechałem.
Ale gdy wciskałem gaz to auto mi się dusiło=mało paliwa chyba w stosunku co do powietrza chyba ja się nie znam. No i nie wiem co robić. Jest strasznie słaby. To było wczoraj a dziś przejechałem się do centrum miasta i z powrotem i ledwo dojechałem bo taki słaby i dalej go dusi. Gazu mogę używać minimalnie bo jak wcisnę więcej to dusi.
Proszę pomóżcie bo nie wiem co jak i gdzie??
Może coś nie tak z tym resetem??
Windykator
14-11-07, 09:33
Może coś nie tak z tym resetem??
ściągnąłem minus na 15 minut
:agent:
reset robisz tak:
Wyciągasz bezpiecznik (jaki to Ci zaraz Gruszka powie :) ) czekasz parę minut i wsadzasz go znowu. Odpalasz auto i czekasz aż się włączy wiatrak, przy tej tempereturze, będzie to ok 20min, gasisz auto.
A teraz zapnij pasy, włącz światła i zapier**** gdzieś kilkanaście kilometrów dociągając do czerwonego pola :)
także najlepiej zrobić to gdy gdzieś się wybierasz, no i pamiętaj,że przed resetem silnik musi być zimny.
Na przyszłość pamiętaj,że jest opcja :szukaj: , ale chwilowo nie działa, więc Ci darujemy ;)
dzięki za odpowiedź ale ja nie wiem który bezpiecznik mam wyciągnąć bo mam bezpiecznik back up 7,5 A ale jak go wyciągnąłem na 1min to zegarka nie wyzerowało.
I mam jeszcze bezpiecznik ECU ale 15 A