Zobacz pełn± wersję : FD plus 3 i 4 CRX
mam takie pytanko chlopaki,mianowicie planuje lekko zmodyfikowac swoje d15bJDM....w planach mam modyfikacje skrzyni czyli zamontowanie sprzegla Exedy z lekkim kolem Fidanza i zalozenia 3 i 4 od CRX...na chwile obecna dostaje pozytywne wiesci o modzie skrocenia przelozenia glownego rowniez, ktore sporo ponoc daje
...pytania: jak widzicie taka kompilacje w mojej skrzyni (ewentualne klopoty), czy jest sens w to sie bawic i z jakiej skrzyni zapodac te krotsze FW
..w pozniejszym okresie dojdzie troche kolek regulowanych,przepustnica.walki by Grabowski itp ale narazie wychodze od skrzyni i na tym sie skupiam narazie
..prosilbym o jakies rzetelne info...pzdr..
ps dodam ze samochod ma sluzyc glownie do jazdy miejskiej :cool:
Najkrótsze FD 4.437 były w D13B2 i którym¶ Concerto.
Sens jest...i to bardzo duży.
nie ma się nad czym zastanawiać, skrzynia daje efekt nawet w samochodzie bez żadnych modów
jak widzicie taka kompilacje w mojej skrzyni
Ja taka kombinacje w Twojej skrzyni widze zupelnie tak samo jak w innych skrzyniach
czyli fd 4,4 bedziesz mial 4% roznicy do tego biegi crx kolo 9% trojka i 13% czworka, roznica jest bardzo wyrazna, wszytko jest opisane w dziale teksty oraz arch.
(ewentualne klopoty)
Znalezienei krotrzego FD...
czy jest sens w to sie bawic
Jest
Chcesz to mam krótk± piatke 0,878(dział giełda). Jak szaec to szalec :aloha:
no i Rem36 jak zwykle w dziedzinie skrzyn wyjasnil ;) tylko powiedz mi jakie skrzynie mialy Final drive 4,4?to sa moze te od Concerto? to raz a dwa jak Rem masz gdzies linki do tych tematow pod reka to podrzuc bo szukajki nie dzialaja przez te problemy z forum i nie moge znalesc :/ ...pzdr i dziekns chlopaki ;)
Bartas29550
14-11-07, 08:16
http://www.civicklub.pl/fi/viewforum.php?f=23
podlacze sie jesli mam turbo to zmieniac przelozenia czy zostac zeby byly dlugi bo ta druga opcja chyba jest odpowiednia
IMO do turbo długa skrzynia
thx Bartas :piwo2:
oki czyli wedlug tej tabeli interesuja mnie takie FD
d13b2- 95 rocznik
d14a2 -95-97
..na hondatechu tez dostalem info od kolesia ktory zapodal sobie FD od aerodecka d16w4 i teraz pytanko czy to tez wchodzi w rachube u mnie ,w koncu to nie skrzynia s20,jak to jest dla pewnosci?
Angliki mialy fd 4,4 d14 po lifcie z konca produkcji napewno je mialy i pewnie inne wedlug tabeli tez. Przelozenie bedzie pasowac do skrzyn s20, jak kupisz skrzynei z w4 oco pewnie nei latwo to lepiej wsadzic cala tamta skrzynie bo ma stalowe wybieraki i do niej dolozyc tylko 2-3-4. Fd z concerto jest inne niz w s20
podlacze sie jesli mam turbo to zmieniac przelozenia czy zostac zeby byly dlugi bo ta druga opcja chyba jest odpowiednia
To nei jest takei proste zeby powiedziec jaka masz miec skrzyeni do turbo bo co to za turbo 200 koni 400koni? do jazdy na codzien na 1/4 na cos innego... bardziej skomplikowany temat mozna porobic sobei troche wykresow trakcyjnych dla twojej charakterystiki silnika i roznych skrzy i obierajac sobei jakies kryteria sprobowac dobrac skrzynie. Napewno tez warto cos pogrzebac bo marna szansa zeby seryjna skrzyani byla akurat zlotym srodkiem ;)
czyli z aerodecka wejda?pomijajac fakt o trudnosc dostania poprostu nie bardzo wiem co oznacza 1M czy 9A :speszony:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.