Zobacz pełną wersję : B18C4 turbo - jakie sprzęgło?
Witam,
Jak w temacie. Jakie jest najlepsze rozwiazanie jezeli chodzi o obecny rynek w temacie sprzeglo do b18c4 z turbo. Moc do 300 KM.
Czy to juz koniecznie spiek, czy jakies wzmocnione bedzie konieczne?
Auto ma byc do jazdy sportowo miejskiej...nie rajd.:D
Na dobrą sprawę wystarczy Ci Exedy Stage 1
Stage 2 to pół spiek- Ciężkie jak cholera na co dzień.
HondaParts
19-01-13, 04:33
Sprzęgła produkuje więcej firm niż Exedy :)
Można wziąć ACT z organiczną tarczą i będzie prawie jak seria.
www.exedy.pl?
Które to by było?
Można wziąć ACT z organiczną tarczą i będzie prawie jak seria.
x2
Uspokój się z Exedy. Przereklamowane. Ew kup sam mocniejszy docisk, do tego sprzęgła, które masz, chyba że i tak już zbliża się jego kres.
Więc jaki docisk? Skąd? Możecie zasugerować jakiś produkt konkretny (może link).?
Zapytaj tu chłopaków czy nie mają samego docisku do cifa.. http://www.topendpower.pl/c/pl/13_62_17_5_3/1/1/0/long/act.html i pamiętaj, że warto zarzucić tarcze np AISINa z EG9 (220mm, a nie 212) jak CI się skończy obecna..
seryjna tarcza nie uciągnie tyle Nm. Exedy stage I też nie uciągnie 300KM - nie ma takiej opcji. Albo uciągnie, ale bardzo krótko. Exedy stage 2 albo ACT HDSS bądź HDg6. Exedy to bardzo dobre sprzęgła i nie rozumiem jakiś wytyków ich stronę :rolleyes:
jedyny minus mocnych dociskow to puchnaca noga :D mi padla silowniczek od sprzegla w b16 przy docisku heavy duty ACT :)
seryjna tarcza nie uciągnie tyle Nm. Exedy stage I też nie uciągnie 300KM - nie ma takiej opcji. Albo uciągnie, ale bardzo krótko. Exedy stage 2 albo ACT HDSS bądź HDg6. Exedy to bardzo dobre sprzęgła i nie rozumiem jakiś wytyków ich stronę
Ostatnio wyjęliśmy nowe sprzęgło exedy , powtarzam, nowe..które chodziło dramatycznie uślizgując się. Auto to EK4. Auto brało udział w wyścigach na 1/4 i ruszając czy to z 4..czy to z 5tys obr uślizgiwało spadając do 3500 robiąc muła i auto ruszało. Mimo strzału ze sprzęgła. Zmiana na AISINa od EG9. Jak ręka odjął. Strzał i nie ma że nie ruszy :) . Może akurat tak trafiłem, ale to mnie zraziło do Exedy. Uciągnie docisk i organicznie Faworku..uciągnie :) . Przy cywilnej jeździe i czasem gonitwach nie ma sensu brać jak dla mnie czegoś więcej, bo tylko będzie irytować.
jedyny słuszny wybór to ACT
Uciągnie docisk i organicznie Faworku..uciągnie
organiczne ok, ale na prawdę chyba nie mówisz o seryjnym docisku do 300KM? Troche sprzegiel juz tez przestowalem, wyroby polskich specjalistów po 4 razy zmuszały do ściągania skrzyni i tak skończyło się na exedy. Dwa auta od 4rech lat jeżdżą na exedy 2, ja jeżdżę na stage 1, Act HDg6 też testowalem i też bardzo fajne. Dla mnie są to dwie firmu, których nigdy nie będę bał się założyć i będę polecał - w przeciwieństwie do stage XX jakiś F1 czy XTD albo wyrobów z PL..
Karaś jeździ na XTD stage 2 już pare lat na soft turbo i pare miechów na zakutym i się sprawdza...
Exedy...u mnie po 2 latach w OEM Exedy padły tłumiki drgań i komfort jazdy sto na niskim poziomie. W przypadku blisko mi znanym tarcza popękała po hmmm miesiącu? Exedy jest jak Żywiec Zdrój ;).
Aisin zbiera same dobre opinie ale osobiście nigdy nie jeździłem na takim
HondaParts
20-01-13, 20:43
Ja u Siebie zdecydowałem się na Competition Clutch Stage 5 ale u Mnie trochę więcej mocy będzie.
Ps.Jak coś będę miał na sprzedaż w dobrych pieniądzach ACT HDG6 do B16/B18 po 5000km w stanie bdb.Sprzęgło bez problemu obsługiwało 330km.
Mowilem o organicznym, ale wzmocnionym docisku rzecz jasna.
Tak z ciekawości to ek4 i mb6 ma mniejsze sprzegło niz eg9?
Tak z ciekawości to ek4 i mb6 ma mniejsze sprzegło niz eg9?
EK4 ma 212. EG9 mimo tego samego silnika 220. Tarcza pasuje bez wymiany docisku i koła na 1000000000% .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.