Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D16Y8 gaz sekwencyjny



piter025
08-01-13, 18:49
Witam. Mam w planie założyć gaz sekwencyjny do mojej hondy D16Y8 (125km v-tec). Potrzebowałbym opinie ludzi którzy ten silnik zagazowali i jak im się sprawdza.
Jakie podzespoły będą najlepsze itd. Dodam że chciałbym zmieścić w kwocie 2,5 tys. o ile to możliwe. Oraz przy okazji może mi ktoś poleci konkretny zakład zajmujący się tym z okolic Rzeszów/Krosno.
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.

stoowa
08-01-13, 20:30
w d16z6 mialem Staga- 300 i spisywał się bardzo dobrze.. oprocz wymian exploatacyjnych filtrow nie musialem z nim robić nic...

ma1ster
09-01-13, 00:12
mmm te wozy nic nie mówią jak im się do jedzenia gazol daje, proponuję po polsku bo po co gówno z zagranicy kupować
reduktor kme silver lub ac R01 czarny, wtryskiwacze ac W01 niebieskie, i stag 300 isa2, jeśli troszkę oszczędniej to stag 4 eco. Taki komplet nie powinien przekroczyć kwoty 2200zł

piter025
09-01-13, 11:48
A jak ma się sprawa z eksploatacją silnika? Po jakim czasie może pojawić się jakiś wyciek oleju itd? Trzeba też patrzeć na to że to v-tec. Chciałbym zaoszczędzić trochę na jeździe ale nie chcę też katować silnika dlatego tak dociekliwie badam sprawę. Tylko potrzebuje jakiegoś dobrego gazownika z moich okolic.

ma1ster
09-01-13, 17:39
a co to ma do tematu że to vtec... nic to nie wpływa w ogóle na pracę instalacji. A jeśli Ci chodzi o skok czasu wtrysku to jest on niewielki po przejściu vtec, a nawet jeśli to i tak sterownik benzyny poda odpowiedni czas do LPG...
Ja mam LPG w b16a2 i kręci się do odcięcia bez problemów, hamowni wynika że 1KM jest mniej i ok 1Nm mniej na całym zakresie charakterystyki.

A co do wycieku oleju to nie wiem jak nawet odpowiedzieć na to pytanie, bo wycieki oleju nie mają nic wspólnego z instalacją LPG.

Takie sterowanie silnika jak w hondach do 2000r. i budowa silnika, w ogóle nie robi żadnego problemu dla instalatora, te silniki chodzą bardzo dobrze na zwykłym starym gazie regulowanym na śrubę i nawet błędu nie zaświecą, to nie nowoczesny wóz który ma normę np. euro 4 czy 5...

MisieK1989
14-01-13, 15:44
Ja posiadam instalacje lovato smart (landirenzo) i nie mam żadnych problemów poza kończeniem się gazu w butli :p oczywiście posiadam instalacje mocniejszą tzn do 200 KW wydajności, koszt wyniósł mnie 2800 ze wszystkim łącznie z korkiem w klapce. Dlaczego taka ? Dlatego, że mam taki sam motor jak kolega Piter025 w v-tecu, który generuje moc 93 KW, gdzie zwykły reduktor do 100 KW będzie wyżyłowany cały czas na maxa, nie mówiąc o żadnych modach :)

kowal162
20-01-13, 11:04
STAGA Eco nie bierz bo nie ma on żadnych korekt od temp , ciśnienia itp. lepiej już 300 i wtryski HANA.

bunkerites
20-01-13, 12:38
podzielam wpis wyzej...zaloz wtryskiwacze Hana2000 czerwone,olej AC i inne tanie cuda

piter025
22-01-13, 09:44
Witam. Dziękuję za wszelkie porady. Na pewno założę podzespoły które mi poleciliście. Co do wycieków to chodziło mi o to że jest wyższa temperatura pracy silnika (o ok. 30%) i co za tym idzie szybciej zaczynają zapewne puszczać uszczelki lub ciec simeringi jeśli dobrze kombinuje. Ale to pewnie dopiero po sporej ilości kilometrów.

piter025
24-01-13, 14:37
Witam. Jeszcze jedno pytanie. Gazownik polecił mi wtryskiwacze hana 2000 zielone. Mówił że będą lepiej się sprawować od czerwonych. Co wy na to?

ma1ster
24-01-13, 14:52
sprawują się tak samo, różnią się jedynie wydajnością i możliwe że minimalny czas wtrysku na wtryskiwaczu o większej wydajności będzie większy...