Zobacz pełną wersję : D16Y8 gaz sekwencyjny
Witam. Mam w planie założyć gaz sekwencyjny do mojej hondy D16Y8 (125km v-tec). Potrzebowałbym opinie ludzi którzy ten silnik zagazowali i jak im się sprawdza.
Jakie podzespoły będą najlepsze itd. Dodam że chciałbym zmieścić w kwocie 2,5 tys. o ile to możliwe. Oraz przy okazji może mi ktoś poleci konkretny zakład zajmujący się tym z okolic Rzeszów/Krosno.
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.
w d16z6 mialem Staga- 300 i spisywał się bardzo dobrze.. oprocz wymian exploatacyjnych filtrow nie musialem z nim robić nic...
mmm te wozy nic nie mówią jak im się do jedzenia gazol daje, proponuję po polsku bo po co gówno z zagranicy kupować
reduktor kme silver lub ac R01 czarny, wtryskiwacze ac W01 niebieskie, i stag 300 isa2, jeśli troszkę oszczędniej to stag 4 eco. Taki komplet nie powinien przekroczyć kwoty 2200zł
A jak ma się sprawa z eksploatacją silnika? Po jakim czasie może pojawić się jakiś wyciek oleju itd? Trzeba też patrzeć na to że to v-tec. Chciałbym zaoszczędzić trochę na jeździe ale nie chcę też katować silnika dlatego tak dociekliwie badam sprawę. Tylko potrzebuje jakiegoś dobrego gazownika z moich okolic.
a co to ma do tematu że to vtec... nic to nie wpływa w ogóle na pracę instalacji. A jeśli Ci chodzi o skok czasu wtrysku to jest on niewielki po przejściu vtec, a nawet jeśli to i tak sterownik benzyny poda odpowiedni czas do LPG...
Ja mam LPG w b16a2 i kręci się do odcięcia bez problemów, hamowni wynika że 1KM jest mniej i ok 1Nm mniej na całym zakresie charakterystyki.
A co do wycieku oleju to nie wiem jak nawet odpowiedzieć na to pytanie, bo wycieki oleju nie mają nic wspólnego z instalacją LPG.
Takie sterowanie silnika jak w hondach do 2000r. i budowa silnika, w ogóle nie robi żadnego problemu dla instalatora, te silniki chodzą bardzo dobrze na zwykłym starym gazie regulowanym na śrubę i nawet błędu nie zaświecą, to nie nowoczesny wóz który ma normę np. euro 4 czy 5...
MisieK1989
14-01-13, 15:44
Ja posiadam instalacje lovato smart (landirenzo) i nie mam żadnych problemów poza kończeniem się gazu w butli :p oczywiście posiadam instalacje mocniejszą tzn do 200 KW wydajności, koszt wyniósł mnie 2800 ze wszystkim łącznie z korkiem w klapce. Dlaczego taka ? Dlatego, że mam taki sam motor jak kolega Piter025 w v-tecu, który generuje moc 93 KW, gdzie zwykły reduktor do 100 KW będzie wyżyłowany cały czas na maxa, nie mówiąc o żadnych modach :)
STAGA Eco nie bierz bo nie ma on żadnych korekt od temp , ciśnienia itp. lepiej już 300 i wtryski HANA.
bunkerites
20-01-13, 12:38
podzielam wpis wyzej...zaloz wtryskiwacze Hana2000 czerwone,olej AC i inne tanie cuda
Witam. Dziękuję za wszelkie porady. Na pewno założę podzespoły które mi poleciliście. Co do wycieków to chodziło mi o to że jest wyższa temperatura pracy silnika (o ok. 30%) i co za tym idzie szybciej zaczynają zapewne puszczać uszczelki lub ciec simeringi jeśli dobrze kombinuje. Ale to pewnie dopiero po sporej ilości kilometrów.
Witam. Jeszcze jedno pytanie. Gazownik polecił mi wtryskiwacze hana 2000 zielone. Mówił że będą lepiej się sprawować od czerwonych. Co wy na to?
sprawują się tak samo, różnią się jedynie wydajnością i możliwe że minimalny czas wtrysku na wtryskiwaczu o większej wydajności będzie większy...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.