danieleg4
30-12-12, 02:18
Witam!
Model: EG4
Silnik: D15B2 ori bez modów tylko wydech.
Dziś zmieniłem przepustnicę wraz ze wtryskami. Po zmianie przepustnicy auto jest zrywne i bardzo żwawe jak na te niby 90km. Wszystko ładnie pienie zbiera się jedzie dobrze nie przerywa i nie szarpie. Jednak na biegu jałowym obroty wariują i tak jak by sobie sam dodawał gazu. Wężyki podciśnienia wszystkie w dobrym stanie nie ma zrzesiałych, pompka paliwowa ok, filtr paliwa ok, wtyczki i kabelki też. Przepustnica otwiera górny "talerz" i dolny. Odcięcie przy ~ 7200rpm wszystko gra ale te obroty na wolnych skaczą. Krokowy wyczyściłem tyle że nie profi bo rozpuszczalnikiem pędzelkiem i WD40 (nie wiem czy tak można ale jak coś to mam drugi ;) ) Dodam, że na LPG problem ustaje i wtedy chodzi cud miód.
Tutaj jest filmik co i jak się dzieje proszę o pomoc ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PcqNDvsK5Vo&feature=youtu.be
Model: EG4
Silnik: D15B2 ori bez modów tylko wydech.
Dziś zmieniłem przepustnicę wraz ze wtryskami. Po zmianie przepustnicy auto jest zrywne i bardzo żwawe jak na te niby 90km. Wszystko ładnie pienie zbiera się jedzie dobrze nie przerywa i nie szarpie. Jednak na biegu jałowym obroty wariują i tak jak by sobie sam dodawał gazu. Wężyki podciśnienia wszystkie w dobrym stanie nie ma zrzesiałych, pompka paliwowa ok, filtr paliwa ok, wtyczki i kabelki też. Przepustnica otwiera górny "talerz" i dolny. Odcięcie przy ~ 7200rpm wszystko gra ale te obroty na wolnych skaczą. Krokowy wyczyściłem tyle że nie profi bo rozpuszczalnikiem pędzelkiem i WD40 (nie wiem czy tak można ale jak coś to mam drugi ;) ) Dodam, że na LPG problem ustaje i wtedy chodzi cud miód.
Tutaj jest filmik co i jak się dzieje proszę o pomoc ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PcqNDvsK5Vo&feature=youtu.be