PDA

Zobacz pełną wersję : Ciężko pali silnik



honda188
15-11-12, 20:23
Witam!
Mam problem z odpalaniem samochodu muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalić w czym tkwi problem??świece zostały wymienione.

jawasaki
15-11-12, 21:16
- sprawdź stan aparatu zapłonowego.

sweet
15-11-12, 21:19
To znak, że idą mrozy :)

MadSkillz84
15-11-12, 21:49
To znak, że idą mrozy :)

Civic, niezawodny synoptyk :D

Bobas
26-03-13, 18:32
Hej,

Ostatnio mam problem ze spalaniem/odpalaniem. Zauważyłem, że w przeciągu 7mcy zasięg na jednym baku gazu (wchodzi mi około 36litrów) spadł z ~460km do ~320km. Dzisiaj natomiast miałem problem z ponownym odpaleniem po zgaszeniu. Musiałem zakręcić z 3-4 razy zanim zapalił. A na początku po przekręceniu kluczyka nie było nawet tyknięcia z rozrusznika. Dopiero po wyciągnięciu i włożeniu kluczyka zaskoczyło. Czy możliwe jest, że Honda dostaje za dużo paliwa i później ją zalewa? Możecie naprowadzić w czym może tkwić problem?
PS: Świece nowe NGK, nowe kable wysokiego napięcia i akumulator. (Nowe, tzn mam na myśli że wymieniałem wszystko jakieś pół roku temu).

Dzięki z góry za pomoc.

probestic
26-03-13, 19:14
Jak masz LPG to może zwyczajnie regualcja wystarczy :)
Może być za bogato, żaden problem. Kumplowi w astrze potrafiło 16 litrów na 100 w mieście zjeść, a po regulacji już tylko 10.

Sprawdzałeś spalanie na benzynie ?

Bobas
26-03-13, 19:31
Hmm, na benzynie nie sprawdzałem. Zawsze na zimnym troche jeżdze na benzynie, a później mi sie przełącza na gaz. A odpalanie jest na benzynie. I zastanawiam się co może być spowodowane tym cięzkim odpalaniem. Może rzeczywiście zalewa świece?

michaus
27-03-13, 00:20
A ja znowu mam takie coś, że przy przekręceniu kluczyka słychać takie cpyk gdzieś pod maską a w środku gdzieś w schowku.
I problem ten nie zależy od mrozów raczej bo przy -30 palił jak trzeba tylko teraz coś jej odwaliło. I kilkanaście razy pod rząd nie chce zapalić.
Kluczyk wyczyściłem bo myślałem że to tu nie łączy immo ale to jednak nie to. Moze to gdzieś dalej jakaś kostka poluzowała. @ razy musiałem na popych palić bo nie miałem wyjścia i ładnie zapalił. Aku naładowany bo chyba gdyby był pusty to by lampki przygasły a tu nic..

emilem
27-03-13, 07:35
Mialem tak w lanosie ze robilo cyk i nie krecil okazalo sie ze rozrusznik sie skonczyl. Po jakims czasie znow robil cyk i nie krecil aku nie trzymal mocy przejedz do dobrego elektromech. Podlaczy ci takie ustrojstwo do sprawczenia aku koszt 10zl jak bedzie dobry to rozrusznika wina zacina sie

wrcsti
27-03-13, 08:32
A ja znowu mam takie coś, że przy przekręceniu kluczyka słychać takie cpyk gdzieś pod maską a w środku gdzieś w schowku.
I problem ten nie zależy od mrozów raczej bo przy -30 palił jak trzeba tylko teraz coś jej odwaliło. I kilkanaście razy pod rząd nie chce zapalić.
Kluczyk wyczyściłem bo myślałem że to tu nie łączy immo ale to jednak nie to. Moze to gdzieś dalej jakaś kostka poluzowała. @ razy musiałem na popych palić bo nie miałem wyjścia i ładnie zapalił. Aku naładowany bo chyba gdyby był pusty to by lampki przygasły a tu nic..

a rozrusznik kręci? ten "cyk" w okolicach schowka ma każda więc tym się nie przejmuj. Najpierw słychać pompe z tyłu(szum) a potem ten cyk.

emilem
27-03-13, 08:42
Gdybym mogl sie podlaczyc do tematu bo u mnie jest tak ze czasem pali na dotyk tak jak to bylo wczoraj a dzisiaj juz musialem krecic ze 3sek. Swiece nowe. Nie wiem w czym problem. Chociaz czesciej jest tak ze trzeba krecic ok. 3sek

wrcsti
27-03-13, 08:50
Gdybym mogl sie podlaczyc do tematu bo u mnie jest tak ze czasem pali na dotyk tak jak to bylo wczoraj a dzisiaj juz musialem krecic ze 3sek. Swiece nowe. Nie wiem w czym problem. Chociaz czesciej jest tak ze trzeba krecic ok. 3sek
Jak zakupiłem Hanie to Wojtek-Marki tak mi powiedział: przy mrozach lub po dłuższym nie jeżdzeniu za pierwszym razem zakręc tylko 1 sek aby ruszyć silnik. Potem wyłącz i za drugim razem zaskoczy od pierwszego strzału. Po tym pierwszym musisz całkowicie wyłączyc czyli do położenia, w którym możesz wyjąc kluczyk.

Bobas
27-03-13, 09:44
Jednak podpięcie się pod już zaczęty temat nie było dobrym pomysłem :/

wrcsti
27-03-13, 10:02
Jednak podpięcie się pod już zaczęty temat nie było dobrym pomysłem :/
dlaczego? trzebaby w/g mni epodjechać do gazownika na regulację, powymieniać fitry, parowniki i co tam jeszcze sie wymienia...

emilem
27-03-13, 10:08
Jak zakupiłem Hanie to Wojtek-Marki tak mi powiedział: przy mrozach lub po dłuższym nie jeżdzeniu za pierwszym razem zakręc tylko 1 sek aby ruszyć silnik. Potem wyłącz i za drugim razem zaskoczy od pierwszego strzału. Po tym pierwszym musisz całkowicie wyłączyc czyli do położenia, w którym możesz wyjąc kluczyk.

No ok tak zrobie. Ale codzinnie jest palona takze zastania nie ma. Ale lepiej tak niz krecic 3sek.

michaus
27-03-13, 21:38
a rozrusznik kręci? ten "cyk" w okolicach schowka ma każda więc tym się nie przejmuj. Najpierw słychać pompe z tyłu(szum) a potem ten cyk.

nie no, rozrusznik nie kręci. Tak jakby nie docierała do niego informacja że hondzitsu chce zapalić. Dziś z rana poszedłem i zapaliła bez problemu jak zwykle. Czasem jej coś odwali i tak ma - jak to kobieta...
A jeszcze, gdyby rozrusznik sie kończył(znaczy sie szczotki) to by chyba długo kręcił.
A jakie moga być przyczyny zawieszania rozr ?

wrcsti
28-03-13, 07:14
nie no, rozrusznik nie kręci. Tak jakby nie docierała do niego informacja że hondzitsu chce zapalić. Dziś z rana poszedłem i zapaliła bez problemu jak zwykle. Czasem jej coś odwali i tak ma - jak to kobieta...
A jeszcze, gdyby rozrusznik sie kończył(znaczy sie szczotki) to by chyba długo kręcił.
A jakie moga być przyczyny zawieszania rozr ?
jak to rozrusznik "się" kręci? :)
jak się kończy to potrafi straszliwie piszczec podczas kręcenia albo "pyka" a nie chce zakręcić.
zawieszanie-automat rozruchowy

emilem
01-04-13, 09:59
JJa zauwazylem u siebie takie cos. Jak przekrece kluczyk i zapalaja sie kontrolki i po chwili tam gdzies od strony pasazera jest takie "cyk" gasna kontrolki odpalam... krece krece ze 3 sek po czym znow slysze ten dzwiek "cyk" i honda od razu odpala. Ktos z tego cos potrafi wywnioskowac?