Zobacz pełną wersję : Problem z odpalaniem
Witam
Mam honde civic 92 poj. 1,5 i mam straszny problem z odpalaniem. Mam zamiar udać sie z tym do elektryka (o ile uda mi sie odpalic :( Jestem kompletnym laikiem w sprawie samochodów więc proszę o jasne i proste odpowiedzi. Chodzi mi głównie o to żeby fachowiec nie wmówił mi jakiś usterek których rzeczywiście może nie być. Opisuje problem, który jest strasznie dziwny : kiedy samochód stoi na słońcu maska się nagrzewa wtedy nie odpala tzn przekręcam kluczyk rozrusznik działa ale "nie łapie" może smiesznie to brzmi ale nie potrafie tego opisać. Rano znów przekręcam kluczyk nie ma żadnego dzwięku tzn taki bezgłos i nic. Nieraz udaje się że odpali za którymś razem ale dziś zmarnowałam pół dnia i nic z tego. Prosze podajcie mi możliwe przyczyny. Dodam że ktoś radził mi:
1. wietrzyć pod maską ewentualnie odpalać z otwartą
2. Przed odpaleniem wcisnąc 2 razy gaz
3. Przekrecic od razu kluczyk bez czekania az zgasna kontroli (na raz)
4. otworzyc wlew paliwa
Nie wiem czy to są jakies metody ale nieraz pomagały ale dzis zadna nie zadziałala
Z góry dzięki za pomoc
przede wszystkim zadałeś pytanie kompletnie w złym miejscu... kawałek niżej jest specjalny dział w którym każdy użytkownik może zadać pytanie i założyć topic, o ile oczywiście najpierw użył opcji "szukaj" i próbował znaleść czy czasami odpowiedź już nie padła...
Wszystkie te sposoby są strasznie bezsensu...
1. wietrzyć pod maską ewentualnie odpalać z otwartą na mieście, pod sklepem... też tak byś chciała odpalać? nie sądze ;)
2. Przed odpaleniem wcisnąc 2 razy gaz
nie wiem czy toć zmieni
3. Przekrecic od razu kluczyk bez czekania az zgasna kontroli (na raz) nie, napewno nie, przekręcamy kluczyk - pompa zaczyna pracować, słychac takie cyknięcie, kontrolka gaśnie - wtedy odpalasz
4. otworzyc wlew paliwa nie bardzo ;)
teraz pytanie... czy jak przekręcasz kluczyk w stacyjce (ale jeszcze nie odpalasz) to słychać takie "cyknięcie"? jeśli nie to masz problem z pompą paliwa...