Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : lewe kolo bije



davidcom
05-10-12, 21:17
Mam taki mały problem (moze nie taki mały) podczas hamowania strasznie bije mi kierownica. Im szybciej jade i hamuje tym bardziej bije. Moje pierwsze podejrzenie padło jak to w takich problemach na zwichrowane tarcze. I faktyczne . Po ściągnieciu kola i odpaleniu auta lewa tarcza jest faktycznie nie równa okolo 1-1,5mm na boki. Odrazu poszedlem do sklepu kupilem nowe tarcze , zakladam a tu zonk dalej tarcza nie kreci sie rowno. Odkrecilem tarcze , przyglądam sie a tu piasta tak nie rowno sie kreci. Piast ma mniejsze odchylenia bo okolo 0,5-0,8 mm ale wiadomo piasta ma mniejsza srednice to inaczej niz na tarczy to wyglada. W czym moze byc problem i co nalezy wymienic ? czy sama piaste czy moze cala półośke.

Van_Dal
05-10-12, 21:23
łożysko z piastą kup i wymień tylko musisz wprasowywać i to dosyć dokładnie

davidcom
05-10-12, 22:38
kuzyn ma warsztat z prasą wiec jakos dam rady . A co znaczy dosyc dokladnie ? a czy tą piaste to nową kupic ?

pablo_020
05-10-12, 23:38
a czy tą piaste to nową kupic ?
Nowa w IC ok 300 zł, więc lepiej kupić używaną prostą.
Dla 100% pewności udać sie na tokarnie i sprawdzić czy jest prosta.

Brylant1
07-10-12, 12:58
Albo jęśli nie jest to duże bicie to stoczyć ją. Ale przy cenach używek nie ryzykowałbym jej osłabienia

gruszkin
07-10-12, 13:20
Albo kupić nową piastę. To koszt do 300PLN, nie mów że wolisz kupić używkę albo stoczyć cokolwiek w tej piaście, ludzie, co z wami!

davidcom
07-10-12, 20:44
wiadomo co nowa to nowa . Ale jaki moze byc koszt uzywanej ? pewnie łożysko tez trzeba doliczyc nowe.

bednar_ek35
07-10-12, 23:10
Całą zwrotnice z dobrym łożyskiem kupisz spokojnie za ok.150zł.

Brylant1
08-10-12, 00:03
wiadomo co nowa to nowa . Ale jaki moze byc koszt uzywanej ? pewnie łożysko tez trzeba doliczyc nowe.

Nie koniecznie.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

CRX1
08-10-12, 01:32
pewnie łożysko tez trzeba doliczyc nowe.
Oczywiście ,bo jak wszystko poskładasz i okaże się że wywalone, to jeszcze raz będziesz rozbierał i montował.

Camellia Racing
09-10-12, 08:44
Skoro lewe koło bije to poszczuj je prawym, albo weź nóż i oddaj :D

Brylant1
09-10-12, 21:58
Oczywiście ,bo jak wszystko poskładasz i okaże się że wywalone, to jeszcze raz będziesz rozbierał i montował.

Chyba nie wiesz jak wyglada dolkadnie budowa lozyska przedniego kola i piasty. Jesli lozysko do tej pory bylo sprawne to przy umiejetnej wymianie piasty takim pozostanie.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

pablo_020
09-10-12, 22:22
albo stoczyć cokolwiek w tej piaście, ludzie, co z wami!

Ja pisałem, że można udać sie na tokarnie, w celu sprawdzenia, a nie toczenia jej.


Jesli lozysko do tej pory bylo sprawne to przy umiejetnej wymianie piasty takim pozostanie.

Jak masz sciagacz dobry żeby ściągnąć bieżnie wewnętrzną z piasty to tak.