Zobacz pełną wersję : lewe kolo bije
Mam taki mały problem (moze nie taki mały) podczas hamowania strasznie bije mi kierownica. Im szybciej jade i hamuje tym bardziej bije. Moje pierwsze podejrzenie padło jak to w takich problemach na zwichrowane tarcze. I faktyczne . Po ściągnieciu kola i odpaleniu auta lewa tarcza jest faktycznie nie równa okolo 1-1,5mm na boki. Odrazu poszedlem do sklepu kupilem nowe tarcze , zakladam a tu zonk dalej tarcza nie kreci sie rowno. Odkrecilem tarcze , przyglądam sie a tu piasta tak nie rowno sie kreci. Piast ma mniejsze odchylenia bo okolo 0,5-0,8 mm ale wiadomo piasta ma mniejsza srednice to inaczej niz na tarczy to wyglada. W czym moze byc problem i co nalezy wymienic ? czy sama piaste czy moze cala półośke.
łożysko z piastą kup i wymień tylko musisz wprasowywać i to dosyć dokładnie
kuzyn ma warsztat z prasą wiec jakos dam rady . A co znaczy dosyc dokladnie ? a czy tą piaste to nową kupic ?
a czy tą piaste to nową kupic ?
Nowa w IC ok 300 zł, więc lepiej kupić używaną prostą.
Dla 100% pewności udać sie na tokarnie i sprawdzić czy jest prosta.
Albo jęśli nie jest to duże bicie to stoczyć ją. Ale przy cenach używek nie ryzykowałbym jej osłabienia
Albo kupić nową piastę. To koszt do 300PLN, nie mów że wolisz kupić używkę albo stoczyć cokolwiek w tej piaście, ludzie, co z wami!
wiadomo co nowa to nowa . Ale jaki moze byc koszt uzywanej ? pewnie łożysko tez trzeba doliczyc nowe.
bednar_ek35
07-10-12, 23:10
Całą zwrotnice z dobrym łożyskiem kupisz spokojnie za ok.150zł.
wiadomo co nowa to nowa . Ale jaki moze byc koszt uzywanej ? pewnie łożysko tez trzeba doliczyc nowe.
Nie koniecznie.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
pewnie łożysko tez trzeba doliczyc nowe.
Oczywiście ,bo jak wszystko poskładasz i okaże się że wywalone, to jeszcze raz będziesz rozbierał i montował.
Camellia Racing
09-10-12, 08:44
Skoro lewe koło bije to poszczuj je prawym, albo weź nóż i oddaj :D
Oczywiście ,bo jak wszystko poskładasz i okaże się że wywalone, to jeszcze raz będziesz rozbierał i montował.
Chyba nie wiesz jak wyglada dolkadnie budowa lozyska przedniego kola i piasty. Jesli lozysko do tej pory bylo sprawne to przy umiejetnej wymianie piasty takim pozostanie.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
albo stoczyć cokolwiek w tej piaście, ludzie, co z wami!
Ja pisałem, że można udać sie na tokarnie, w celu sprawdzenia, a nie toczenia jej.
Jesli lozysko do tej pory bylo sprawne to przy umiejetnej wymianie piasty takim pozostanie.
Jak masz sciagacz dobry żeby ściągnąć bieżnie wewnętrzną z piasty to tak.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.