PDA

Zobacz pełną wersję : Drażki kierownicze civic mb2.



kowal162
20-08-12, 20:13
Witam. Mam problem zakupem drążków kierowniczych do mb2 z 97roku. Otóż wszystkie katalogi podaja że z jednej str drążka jest gwint m12 a z drugiej m14. A w mojej hondzie są oba m14. Moze ktoś juz to przerabiał i wie gdzie dostać odpowiednie drążki kierownicze? Prosiłbym linki do sklepów internetowych bądź info od jakiego modelu spasuja te drążki.

Djadi
20-08-12, 20:40
Witam. Mam problem zakupem drążków kierowniczych do mb2 z 97roku. Otóż wszystkie katalogi podaja że z jednej str drążka jest gwint m12 a z drugiej m14. A w mojej chondzie są oba m14. Moze ktoś juz to przerabiał i wie gdzie dostać odpowiednie drążki kierownicze? Prosiłbym linki do sklepów internetowych bądź info od jakiego modelu spasuja te drążki.

Siemka najpierw szukaj potem pisz, bo tak to cię będą przenosić :) co do drążków to ja mam o toyoty i gwinty miałem po obu stronach takie same czyli hmm 13 albo 14 nie pamiętam

Vincent
20-08-12, 22:22
Kowal162 mega zgrzeszyłeś z tym "chondy" :confused:

kowal162
20-08-12, 22:34
Sory pisałem z fona na szybko. Cieżki tema jest z tymi drążkami bo przeszukałem i alledrogo i interszajsy itp i wszędzie są te na M12X1,5 a ja potrzebuje M14x1,5 i M14x1,25 .
Djadi - a nie przypomnisz sobie od jakiej toyoty je założyłeś?

Djadi
21-08-12, 07:27
Postaram sie dowiedziec :)

kowal162
21-08-12, 10:51
Wiesz znalezlem po 3h szukania ze podobno teknorot h214 pasuje idealnie był temat jakis stary z naszego forum , także mod może zamknąć temat. A to są te drążki podobno ten sam co ori tylko nie ma tego dziwacznego zabezpieczenia jak OEM. :
http://www.autkoplus.com/product/id/141810,drazek-kierowniczy-h-214

skorpion7
21-08-12, 11:07
nie możecie iść po prostu do sklepu i zamówić ? szkoda czasu na szukanie.

kowal162
21-08-12, 13:00
To kup taki drążek podając info w sklepie ,że chcesz do mb2 jak tam w katalogach wszystkie drążki są do 3d/4d z gwintem m12 a nie m14 . Honda uważa ze w 5D drążki są nie wimienne i trzeba wymienić cały magiel . Idealnie taki sam jest tylko ten h214 i żaden iinny bez rzeźby nie podejdzie . Znalazlem juz temat na forum z tym i niestety albo rzeźba albo ten drążek i nic innego nie ma.

michal660
21-08-12, 14:37
Myślę, że jakbyś podjechał do najbliższych chłopaków z InterCarsu to znależli by Ci dokładnie to czego potrzebujesz. Już wiele razy miałem sytuacje gdzie nie mogłem znaleźć jakiejś części, ale i IC zawsze mi pomogli. Pozdrawiam.

kowal162
21-08-12, 22:36
Już zamówiłem odpowiednie drążki.

kamilrojek
22-08-12, 00:05
Już zamówiłem odpowiednie drążki.

Kolego proszę o informacje gdzie udało Ci się takowe zamówić, i jakie firmy są.

skorpion7
22-08-12, 08:48
To kup taki drążek podając info w sklepie ,że chcesz do mb2 jak tam w katalogach wszystkie drążki są do 3d/4d z gwintem m12 a nie m14 . Honda uważa ze w 5D drążki są nie wimienne i trzeba wymienić cały magiel . Idealnie taki sam jest tylko ten h214 i żaden iinny bez rzeźby nie podejdzie . Znalazlem juz temat na forum z tym i niestety albo rzeźba albo ten drążek i nic innego nie ma.

Nie wiem jak jest w katalogach nie interesuje mnie to. W każdym bądź razie wymieniałem u siebie i nie było najmniejszych problemów z zamówieniem w sklepie. Gość poszukał, znalazł, zamówił, przyszło co trzeba. Mechanik wymienił i zapomniałem o sprawie.

kowal162
22-08-12, 08:49
http://www.autkoplus.com/product/id/141810,drazek-kierowniczy-h-214 tu np są odpowiednie albo idziesz do lokalnego sklepu z auto częściami i podajesz teknorot h214 i ze chcesz takie zamowić i wsio :) Ja tak zrobiłem.

Pili
22-08-12, 21:25
albo jedziesz do polcaru do wólki kosowskiej koło warszawy i mówisz tecnorot h214 i dostajesz od ręki, albo zamawiasz w intercarsie od toyoty celicy z osiemsziesiątego któregoś roku już nie pamiętam, ja tak robiłem.

kowal162
23-08-12, 12:20
Ja zmowilem wlasnie przez sklep z polcaru h214 i juz wlasnie jestem po wymianie , klej do gwintów od str magla i jest bajka . Są identyczne jak ori.

slavkobe
28-08-12, 18:02
Ten sam problem z drazkiem byl .. nigdzie nie moglem znalesc kolega spychu pomogl i w inter carsie drazek z gwintem po obu stronach M14 sie znalazl. Jestem po wymianie.. drazek firmy YAMATO.

WojTEC
01-04-15, 15:08
Panowie odkopię temat. Czy ktos przerabiał wymianę drążków kierowniczych w najbliższym czasie? Chciałbym kupic jakiś markowy nie wiem 555 trw Delphi itp. Gdzie szukac takich żeby pasowały? Po obu stronach m14 tak?

Edit: Na HaParts mają za 72 zł także chyba już zaszaleje i kupię 555 razem z końcówką drążka. Żeby to wszystko pasowało.

kamil39
01-04-15, 16:33
90% hurtowni w Polsce dziala na katalogu tec doc, tam jest blad i drazki do anglikow sa zle skatalogowane- w IC tylko yamato robi poprawne do nas drazki, np. w AP nie ma zadnego poprawnego, dostepnego :D

Poll
01-04-15, 19:01
Kupiłem z haparts - bez problemu podeszły i pasują super ; ) Te SE-... prawy i lewy ; )

100 % racji kolega wyżej ma - dobre drążki miało tylko haparts - IC i powiązane sklepy - bezradne.

WojTEC
02-04-15, 21:19
To biorę te z haparts nie chcę się denerwować jak nie będzie pasować. Dzięki za info.

arthi
28-11-16, 03:50
Odkopię temat, czy ktoś ma instrukcję do wymiany drążków? Jakich problemów mogę się spodziewać, czy na podnośniku dam radę typowymi narzędziami?

dejwid
28-11-16, 04:22
Nie ma żadnej filozofii tam jest tylko nakrętką kontrująca i sam drążek. Ściągasz koło, wyciągasz zawleczkę, odkręcasz nakrętkę, wybijasz drążek młotkiem, blokujesz jednym kluczem nakrętkę kontrującą a drugim kluczem odkręcasz drążek. Składasz odwrotnie. Pamiętaj o ustawieniu zbieżności po wszystkim!

-edit-
Troszkę się pośpieszyłem i teraz tak czytam jeszcze raz i widzę, że piszesz o drążkach, a nie o końcówkach, ja Ci opisałem wymianę samej końcówki drążka. No ale już piszę co dalej. Ściągasz gumową osłonę, dopasowujesz klucz do drażka, od strony magla są w nim takie płaskie miejsca na klucz, i odkręcasz. Skręcasz odwrotnie.
http://img.bazarek.pl/294198/16520/5908727/2047275900537259d3187da.jpg

wiesko1261
28-11-16, 06:40
Odkopię temat, czy ktoś ma instrukcję do wymiany drążków? Jakich problemów mogę się spodziewać, czy na podnośniku dam radę typowymi narzędziami?

na samum podniesionym lewarku , będzie lipa :) ja najeżdżałem na najazdy lub kanał (trzeba wleźć pod auto ) ,po zdjęciu osłon magla , bardzo lekko poszło (trudniej zerwać opaski zabezpieczające osłonę ,trudny dostęp ) pół godziny strona ,mi zajęła :)

bartek_levis
28-11-16, 09:33
na podnośniku się da faktycznie jest trochę walki z opaskami ale poza tym skręcasz koła i masz wysunięty drążek problem zostaje z założeniem opaski na osłonę przy składaniu ale to możesz przy geometrii sobie założyć którą i tak musisz zrobić

arthi
29-11-16, 03:54
Dzięki panowie, a te opaski na osłony kupić nowe, czy są w zestawie z drążkami, a jeśli kupić to gdzie?

bartek_levis
29-11-16, 10:40
z drążkami ich nie ma jak już z osłonami nowymi jak masz w dobrym stanie to albo szukaj opoasek na przegub i zaciśnij albo po prostu jak większość trytytkami tam smaru nie ma tylko ochrona przeciw kurzowa jak dasz szeroką trytytkę i solidnie zaciśniesz to też wytrzyma

dejwid
29-11-16, 17:06
sam mam na trytytkach od roku i trzyma spoko

bartek_levis
30-11-16, 09:04
ja prawą stronę też mam lewa jeszcze oem :)