Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : jak działa d15b2 na osprzęcie d15b7?



pawwel
27-08-07, 22:48
pisałem już o tym ale chyba w złym dziale bo ktoś mnie opierniczył!!!! więc piszę tu bo myślę ze dobrze w końcu trafiłem. mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto ma pojęcie o tym co mnie interesuje, więc: mam hanię coupe rocznik 95 czyli v generacja. to moja pierwsza i myślę ze dlugo się z nią nie rozstanę!!!!! kupiłem tanio bo... silniczek był o wymiany! więc szukałem, długo... a że trudno znaleźć w dobrym stanie więc nie śpieszyłem się. znalazłem! ale okazało sie ze do mojej hani potrzebuję d15b7 a kupiłem d15b2!!!! fakt że w super stanie z udokumentowanym przebiegiem 102 tys. mechanik założył i odpalił (od pierwszego kopa!!!!!)
i jeżdżę. między czasie szukałem info na temat jaka różnica jest pomiędzy tymi silnikami. dowiedziałem się tylko tyle że nie różnią się niczym oprócz osprzętu, więc w zasadzie sam blok i głowica ta sama. lecz aby być spokojnym potrzebuje wyczerpującej odpowiedzi, bo chcę trochę pobawić się z podwyższaniem mocy. jak na razie silnik jest czysty i bez przeróbek, ale tylko do czasu gdy będę pewien że wszystko jest ok! chcę dodać że silniczek chodzi jak maze nie!!!!! zdaję sobię sprawę że chodząc na mono wtrysku generował 90 km a teraz podobno 101 z wielo ale myślę że skoro to ten sam silnik to nie powinno to mieć większego znaczenia. czytałem że ludzie wkładają głowice z dwoma wałkami do silnika z jednym i nie koliduje to, wiec mam nadzieję że wymiana osprzętu i podniesienie tak czy inaczej mocy na seryjną a nie ma wpływu na żywotność silnika.
proszę o pomoc w rozwianiu wątpliwości. pozdrawiam Paweł

fazer1985
27-08-07, 23:33
Co do zywotnosci to bym polemizowal :afro: ale jesli zamierzasz przezucic graty (aparat,komp,kolektor dolot. i wydechwy,i jeszcze pare pierdółek ) ze swojego starego d15b7 na d15b2 to jest to nic innego niz tak zwane mini-me. Wszystko jest ladnie i fachowo opisane na forum wystarczy uzyc opcji szukaj wpisujesz tam mini-me i juz. Podstawy czyli d15b2 -> b7 znajdziesz bez problemu :) sam rozumiesz nie ma sensu pisac jednego watku kilka razy :afro: powodzenia przy modach :)

pawwel
27-08-07, 23:56
dzięki fazer za pomoc! nie ukrywam ze jestem nowy i szukam możliwości. Pozdro

Furious
28-08-07, 08:29
Po co zalozyles kolejny temat o tym samym?
Wszystko jest opisane na forum, widac ze nie wysililes sie nic aby poszukac troche samemu!!!!


czytałem że ludzie wkładają głowice z dwoma wałkami do silnika z jednym i nie koliduje to
gdzie naczytałes takich bzdur? chyba na forum golfa...
Nie ma takiej mozliwosci


to jest to nic innego niz tak zwane mini-me
nie prawda, mini-me to zmiana glowicy a nie zmiana osprzetu

Napisales jakies wypracowanie nie wiem po co, wiec odpowiadam - zywotnosc sie nie zmieni.

fazer1985
28-08-07, 10:06
co do zywotnosci jestem innego zdania ale nie bedziemy prowadzic czczych gadan to bez sensu :afro: co do mini-me to faktycznie chodzi o glowice sohc Vtec ale bralem pod uwage ze kolega ma b2 a nie b7 a zmiana dpi na mpi to tak jakby pierwsz (nie pisany) etap mini me w przypadku d15b2. ale luz :afro:

pawwel
28-08-07, 18:22
hej fazer!masz więcej info na temat zmiany głowicy w b7?

Furious
28-08-07, 18:27
hej fazer!masz więcej info na temat zmiany głowicy w b7?
wysil sie troche i uzyj opcji SZUKAJ!
LOCK