pawwel
27-08-07, 22:48
pisałem już o tym ale chyba w złym dziale bo ktoś mnie opierniczył!!!! więc piszę tu bo myślę ze dobrze w końcu trafiłem. mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto ma pojęcie o tym co mnie interesuje, więc: mam hanię coupe rocznik 95 czyli v generacja. to moja pierwsza i myślę ze dlugo się z nią nie rozstanę!!!!! kupiłem tanio bo... silniczek był o wymiany! więc szukałem, długo... a że trudno znaleźć w dobrym stanie więc nie śpieszyłem się. znalazłem! ale okazało sie ze do mojej hani potrzebuję d15b7 a kupiłem d15b2!!!! fakt że w super stanie z udokumentowanym przebiegiem 102 tys. mechanik założył i odpalił (od pierwszego kopa!!!!!)
i jeżdżę. między czasie szukałem info na temat jaka różnica jest pomiędzy tymi silnikami. dowiedziałem się tylko tyle że nie różnią się niczym oprócz osprzętu, więc w zasadzie sam blok i głowica ta sama. lecz aby być spokojnym potrzebuje wyczerpującej odpowiedzi, bo chcę trochę pobawić się z podwyższaniem mocy. jak na razie silnik jest czysty i bez przeróbek, ale tylko do czasu gdy będę pewien że wszystko jest ok! chcę dodać że silniczek chodzi jak maze nie!!!!! zdaję sobię sprawę że chodząc na mono wtrysku generował 90 km a teraz podobno 101 z wielo ale myślę że skoro to ten sam silnik to nie powinno to mieć większego znaczenia. czytałem że ludzie wkładają głowice z dwoma wałkami do silnika z jednym i nie koliduje to, wiec mam nadzieję że wymiana osprzętu i podniesienie tak czy inaczej mocy na seryjną a nie ma wpływu na żywotność silnika.
proszę o pomoc w rozwianiu wątpliwości. pozdrawiam Paweł
i jeżdżę. między czasie szukałem info na temat jaka różnica jest pomiędzy tymi silnikami. dowiedziałem się tylko tyle że nie różnią się niczym oprócz osprzętu, więc w zasadzie sam blok i głowica ta sama. lecz aby być spokojnym potrzebuje wyczerpującej odpowiedzi, bo chcę trochę pobawić się z podwyższaniem mocy. jak na razie silnik jest czysty i bez przeróbek, ale tylko do czasu gdy będę pewien że wszystko jest ok! chcę dodać że silniczek chodzi jak maze nie!!!!! zdaję sobię sprawę że chodząc na mono wtrysku generował 90 km a teraz podobno 101 z wielo ale myślę że skoro to ten sam silnik to nie powinno to mieć większego znaczenia. czytałem że ludzie wkładają głowice z dwoma wałkami do silnika z jednym i nie koliduje to, wiec mam nadzieję że wymiana osprzętu i podniesienie tak czy inaczej mocy na seryjną a nie ma wpływu na żywotność silnika.
proszę o pomoc w rozwianiu wątpliwości. pozdrawiam Paweł