HakerPL1
05-07-12, 08:27
witam wszystkich.
mam problem ze swoim eg4 w którym robiłem swap na d16w4, mianowicie wolne obroty falują, ma problem z wejściem na obroty po szybkim wciśnięciu gazu i w ogóle tak jakby silnik utykał. silnik wpiąłem w wiązkę z d15b7 wraz z komputerem p28 z d16z6. wtryski są z silnika d15b1 i myślę że są takie same jak w d15b7, silniczek krokowy jest z d14a2.
sprawa jest o tyle śmieszniejsza że jak w ecu wstawię eprom z seryjnymi mapami z d15b7 to pracuje tak jak należy na wolnych obrotach, ale wydaje mi się że góra jest do dupy, jak wstawiam eprom z d16z6 sytuacja wygląda tak jak opisałem na początku ale po wkręceniu się na obroty pracuje jak należy.
proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta...
mam problem ze swoim eg4 w którym robiłem swap na d16w4, mianowicie wolne obroty falują, ma problem z wejściem na obroty po szybkim wciśnięciu gazu i w ogóle tak jakby silnik utykał. silnik wpiąłem w wiązkę z d15b7 wraz z komputerem p28 z d16z6. wtryski są z silnika d15b1 i myślę że są takie same jak w d15b7, silniczek krokowy jest z d14a2.
sprawa jest o tyle śmieszniejsza że jak w ecu wstawię eprom z seryjnymi mapami z d15b7 to pracuje tak jak należy na wolnych obrotach, ale wydaje mi się że góra jest do dupy, jak wstawiam eprom z d16z6 sytuacja wygląda tak jak opisałem na początku ale po wkręceniu się na obroty pracuje jak należy.
proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta...