Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : swap d16w4 do eg4 i problem z wolnymi obrotami i ecu



HakerPL1
05-07-12, 08:27
witam wszystkich.

mam problem ze swoim eg4 w którym robiłem swap na d16w4, mianowicie wolne obroty falują, ma problem z wejściem na obroty po szybkim wciśnięciu gazu i w ogóle tak jakby silnik utykał. silnik wpiąłem w wiązkę z d15b7 wraz z komputerem p28 z d16z6. wtryski są z silnika d15b1 i myślę że są takie same jak w d15b7, silniczek krokowy jest z d14a2.

sprawa jest o tyle śmieszniejsza że jak w ecu wstawię eprom z seryjnymi mapami z d15b7 to pracuje tak jak należy na wolnych obrotach, ale wydaje mi się że góra jest do dupy, jak wstawiam eprom z d16z6 sytuacja wygląda tak jak opisałem na początku ale po wkręceniu się na obroty pracuje jak należy.

proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta...

nici_ezg
05-07-12, 21:33
Jesteś pewien , że eprom działa prawidłowo ? Masz możliwość sprawdzenia w innym ecu/aucie ?

HakerPL1
06-07-12, 13:19
tak, podstawiałem 3 epromy i wszystko było ok gdy była mapa z b7

niuniexPL
17-07-15, 14:40
Odświeżam temat. Mam swap d16w4 w eg4 na wiązkach z d15b7. Wyskakuje błąd 1 i 14. Obroty falują i jak silnik złapie temperaturę to obroty są coraz niższe i silnik gaśnie. Czyściłem krokowy i nic to nie dało... ECU mam seryjny od silnika d16z9 p28. Wystarczy zmienic mapę czy szykowac sie na wymianę silniczka krokowego i sondy?

snafu
17-07-15, 19:34
Regulator wolnych obrotów w D14a2 jest 2 czy 3 pinowy ?