PDA

Zobacz pełną wersję : zerwana nakrętka śruby mocowania wahacza



Tomeszek
03-07-12, 15:42
witam.. powoli poddaje się jeśli chodzi o ten samochód. z jednej strony za ch*ja nie mogę wyjąć sworznia z dolnego wahacza - muszę kupić ściągacz, z prawej strony wszystko poszło ladnie, bo ta piasta była grzebana, ale urwałem prawdopodobnie nakrętke od śruby która jest spawana do budy od drugiej strony. skutkiem czego jest to iż mam śrubę w połowie odkręconą, której nie mogę ani zakręcić ani odkręcić. Pytanie czy od wewnątrz auta dostane się do tej nakrętki? Czy kogoś spotkał podobny problem? czy tylko ja mam takiego pecha? chodzi o mocowanie tylne dolnego wahacza, tej tulei która jest w mocowaniu na trzy śruby.

jeśli coś nie jasne to pisać, z nerwów tracę wątek :D

http://www.strongflex.vot.pl/images/schematy/honda/civic/91-95/bikopur_schemat_poliuretan_honda_civic_delsol_civi c_uk_rover_400_zawieszenie_przednie.png numer 081118 z rysunku

metiu
07-07-12, 13:44
Ja swojego civica V rozkręcałem i cię pocieszę .
do nakrętki się nie dostaniesz . nasza buda poszła na złom z tym elementem.

zakit
08-07-12, 14:01
zalezy ktora to dokladnie sruba, bo tylne mocowanie ma 3 sruby, z czego te dwie ktore sa przy sobie sa mocowaniem tej obejmy do sanek i jednoczesnie sanek do budy. natomiast ta pojedyncza sruba jest tylko do sanek. wiec w zal, ktora to sruba to mozna zwalic i wymienic sanki. ew zwalic sanki i zapsikac czyms i walnac z dobrego udaru

Tomeszek
08-07-12, 14:16
w temacie niżej: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?94220-Urwana-%B6ruba-Poduszka-Wahacza-prz%F3d-dolny kolega mi juz troche pomógl, jedyna opcja to wycięcie kawałeczka podłogi z śrubą, wspawanie nakrętki, wspawanie spowrotem blachy

Tomeszek
10-07-12, 18:26
tylko pytanie - żeby wyjąć sanki co trzeba demontować? z resztą jeśli nie mam garażu to nie mam nawet jak się za to zabrać :/

reaktor
10-07-12, 22:00
nie wiem czy to pomoze w twojej sytuacjihttp://img1.cokupicstatic.pl/c_big734450.jpg
ale jak teraz przewiercam gwint czyms takim żeby sie dostać do bębnów



chyba to lepsze wyjscie niz ciąć szlifierką