PDA

Zobacz pełną wersję : po swapie na odb1 pgmfi wkęca się max do 3 tys 3,5 tys



touthena93
31-05-12, 18:57
, problem jest tego typu że przekładałem wtysk od 15b7 przy użyciu obd1 po przekładce auto nie wkręca sie wyżej niż na 3.5 tys ....:/ Aparat jest na 100% ok

rafal86
31-05-12, 19:29
a check sie pali? nie jest przypadkiem tak ze w "trybi awaryjnym" sie nie wkreca wyżej?

jumbo
31-05-12, 19:53
Miałem w sumie dokładnie to samo w swoim starym jajku... check się nie palił - jak się okazało: Włączył się tryb awaryjny, a check się nie zapalił bo żarówka się spaliła <lol>

touthena93
31-05-12, 21:42
no check sie pali jest to tryb awaryjny tylko dlaczego on chodzi na trybie awaryjnym skoro wszystko jest podłączone ;/

lukasz-lukasz
31-05-12, 21:47
moze zamiast nas zapytaj się swojego auta? :D zrob samodiagnostyke!

touthena93
31-05-12, 22:19
na samodiagnostyce wyszło 34 i 67 bład

lukasz-lukasz
31-05-12, 22:27
zle odczytałeś te kody... http://www.fotoporadnik.cba.pl/samodiagnostyka.htm

touthena93
01-06-12, 17:10
NA 100% DOBRZE
dzis znowu sprawdzałem teraz sie swieci 34 kilka razy sprawdzałem i taki pokazuje

Van_Dal
01-06-12, 18:22
na 100% źle albo masz zjeranego kompa

http://honda-tech.com/showthread.php?t=682412 tu masz WSZYSTKIE kody
a jeśli dobrze pamiętam to w d15b7 nie było JDM ;] tym bardziej kontroli trakcji

nagraj filmik z samodiagnostyki

może to błędy 3 i 4
3 MAP - manifold absolute pressure sensor
4 CKP - crank position sensor

z czego błąd nr 4 = tryb awaryjny ;)

touthena93
01-06-12, 18:33
wyswietliły sie nowe błędy błąd 3 i 4 czyli odpowiedzialne za 4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
3 - Czujnik bezwzględnego ciœnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód wymieniłem czujnik cisnienia w kolektorze i to samo ,przełożyłem aparat tez nie działa

Van_Dal
01-06-12, 19:00
jak masz aparat z d15b2 to nie dziw sie ze masz bląd 4 ;]
chyba że masz aparat z d15b7 :confused:

sprawdź czy wiązka dobrze idzie i masz ciągłość przewodu od aparatu do samego komputera

BTW masz dobrą mase na kompie ??

touthena93
01-06-12, 20:04
posiadam 2 kompy na dwóch sprawdzałem posiadam 2 aparaty zapłonowe na obydwóch sprawdzałem juz ręce opadaja
:////////////

Van_Dal
01-06-12, 20:07
podaj symbol aparatów

btw jak przerabiałeś wiązkę żeby podporwadzic kabel czujnik 1 cylindra to jak to robiłeś ??

touthena93
01-06-12, 20:47
aparat zapłonowy td42u a drugi od d15b7 a czujnik 1wszego cylindra nic nie podłączałem ... wiązke mam z d16z6

Van_Dal
01-06-12, 21:13
musisz sprawdzić wiązkę, w niej musisz mieć coś zrąbane

touthena93
01-06-12, 23:05
co polecasz w takim razie ? pociągnąc nowe kable z aparatu do kompa??

Van_Dal
02-06-12, 08:21
bierzesz w ręke PINOUT komputera który teraz masz i sprawdzasz i zaznaczasz które kable idą do aparatu zapłonowego

potem bierzesz miernik uniwersalny i OMOMIERZEM sprawdzasz oporność każdego kabla (1 kabel z miernika na wtyczce do komputera a drugi kabel z miernika na wtyczce do aparatu, i mierzysz który kabel ma DUŻĄ oporność, odchyłka powinna pojawić się w max 1 lub 2 kablach

touthena93
02-06-12, 17:16
jest oki chodzi tylko sie pali check podłubałem przy czujniku temperatury tym przy głowicy ...

Van_Dal
02-06-12, 20:02
zrób reset i sprawdz błędy jeszcze raz .

na moje oko nie łączy coś na wiązce aparatu i pewnie zaraz znowu tryb awaryjny przeskoczy ;/

włącz silnik i poruszaj wiązką przy aparacie